Panerai lænke?
#1
Hej,

Hvis man køber et nyt eksemplar hos Klarlund følger der så både læder-rem og stål-lænke med? Jeg er vild med begge dele og muligheden for at kunne vælge vil derfor være helt super.

For tiden er det et Tag Heuer Link Searacer jeg bærer, men Panerai er klart mit næste køb Icon_e_biggrin

Bedste hils
Malte
Svar
#2
Hej Malte

Panerai modellerne med lænke bliver KUN leveret med lænke og ikke andre remme. På samme måde bliver andre Panerai ure der er "født" med rem, kun leveret med en læder/kroko og en gummi rem!

DOG, kan man købe en seperat lænke (kan ikke huske hvad sådan en fætter koster) og købe et par adaptors fra OJ Whatley i USA! Disse adaptors gør at man kan bruge en Panerai lænke på de ure der normalt ikke er lavet med lænke!

Håber dette var et fyldesgørende svar!!!
Martin Issing
Svar
#3
Hejsa.
Er der nogen der ved hvor man kan få fat på disse adapters og virker det ok

Gæst


martinissing Skrev:Hej Malte

Panerai modellerne med lænke bliver KUN leveret med lænke og ikke andre remme. På samme måde bliver andre Panerai ure der er "født" med rem, kun leveret med en læder/kroko og en gummi rem!

DOG, kan man købe en seperat lænke (kan ikke huske hvad sådan en fætter koster) og købe et par adaptors fra OJ Whatley i USA! Disse adaptors gør at man kan bruge en Panerai lænke på de ure der normalt ikke er lavet med lænke!

Håber dette var et fyldesgørende svar!!!
Svar
#4
OJ Whatley er som sagt forhandler af disse adapters. Jeg mener hans site er <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchuwant.com">www.watchuwant.com</a><!-- w -->

Hans e-mail er: <!-- e --><a href="mailto:oj@watchuwant.com">oj@watchuwant.com</a><!-- e -->

Han er meget pålidelig gray market Panerai forhandler.
Svar
#5
at betale en mindre formue for en lænke, hvis du vil have den ved siden af. Mener at de led Kristian omtaler koster op imod 500 USD og lænken kan skaffes gennem Klarlund til en 1200 Euro. Hæng mig ikke op på prisen, men det er ret pebret IMHO
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)