Audemars Piguet Moonphase
Hvor meget ligger et klassisk Audemars Piguet (ikke Royal Oak) med calender og månefase ca. på? jeg mener at der findes en version udover grand complication som jeg ikke kan huske hvad hedder.
Svar
AP laver flere modeller med kalender og månefase ud over Royal Oak´en. Men mon ikke det er Classique Quantieme Perpetual med evighedskalender og månefase du tænker på. Listeprisen er fra 25.000 euro og op efter. De fås brugte fra ca. 10.000 euro.

Jeg mener ikke at AP laver modeller med kalender og månefase uden evighedsfunktion ud over RO-modellerne. De værker AP benytter i RO-modellerne benyttes også i Millenary modellerne, men der findes ingen Millenary med månefase.

Mads Gjødesen
Svar
Tak for hjælpen og din altid store kendskab til AP, Mads!
Svar
Hej Peter
Jeg har en lille rettelse. Jeg var for hurtigt ude igår mht. at der ikke fandtes en Millenary med kalender og månefase. Hukommelsen er bedst på RO-modellerne Icon_e_biggrin Modellen findes. Ref. BA 25872 er i guld med kalender og månefase. Uden evighedskalenderfunktion. Samme værk som RO månefasen. AP 2224/2825 baseret på JLC 889/2 og tilføjet et kalendermodul. Og prisen er beskedne 11.000 euro fra ny.

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)