JLC værk i Black Seal pam 183?
#1
fortæl lidt om det Kristian, det må da være et væsenligt skridt frem/op-ad? Koster iøvrigt "kun" 4k$

Mikael

İmage
Svar
#2
Det er 8 Days (PAM190), der har JLC værk, ikke Black Seal (PAM183 ). PAM183 har ganske almindeligt Unitas 6794, som 44mm Luminors. Men prisen er stadig superlav, idet der er tale om BÅDE en helt nyudviklet 45mm kasse OG "true sandwich dial" kun set tidligere på PAM127 "1950".

Der er en del entusiaster, der ikke er så tilfredse med PAM190 8 Days, både fordi sekunderne sidder ret langt inde på skiven grundet værkets begrænsede diameter og den bittelille gangreserve, som man kan se gennem bagkassen. Jeg er selv glad for designet på 183eren, idet det er et større værk, der sidder som maskine der og sekunderne er derfor pænere placeret. PAM183 har sorte visere og PAM190 har guldvisere som på PAM127, men ellers er de meget ens at se på. Hvis du skroller længere ned, så kan deú se nogle af mine billeder fra SIHH i april, hvor begge ure blevet introduceret.

PAM190 koster vist lige 30K mere end BlackSeal. 8 Days findes også i guld og platin. Hvis du læser min artikel i det senste Bolig Kataloget, så kan du læse lidt mere om netop 8 Days.

Håber jeg mortager min PAM183 allerede i næste uge.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)