Ure i tyskland
#1
Tænkte på at tage et smut til tyskland for at købe et rolex.
er de billigere dernede??
er der nogen der har nogle adresser omkring flensborg, også gerne hjemmesider.


på forhånd tak
Svar
#2
Hej Gæst

Jeg kender til 2 Rolexforhandlere i Flensburg, en i hver sin ende af gågaden.

Jeg har i sidste uge købt et Rolex Seadweller hos den ene, Juwelier Mahlberg, der ligger i begyndelsen af gågaden (modsatte ende end kirken).
De har en dansk medarbejder, Alice Gross som er meget flink og hjælpsom. Du kan ringe til dem på telefon 0461 1 78 52 - hils fra mig (Henrik)

Mahlberg har først fået Rolex i år, hvorfor deres produktviden er begrænset, deres udstilling/lager er i Kiel og ikke Flensborg.


Listepriserne i Tyskland er ca. 10% lavere end i DK, derudover burde du kunne forhandle dig til ca. 5-10% yderligere i rabat (som i DK)

/Crook
Svar
#3
Hej

Jamen så kan jeg fortælle om den anden Rolex Forhandler i Flensborg, nemlig Peter Jürgensen som ligger 200 meter længere nede end MacDonalds og på samme side.

De taler kun Tysk men er utrolige hjælpesomme og utroligt service minded. I forbindelse med min handlede fik jeg en frisk kop kaffe mens jeg ventede. Siden har jeg været inde og fået det justeret en enkelt gang - jeg troede jeg skulle bestille tid, men da jeg dukkede op en lørdag formiddag tilbød de klare det inden for een time (det vinder 1 sek. per 2-3 dage så det er alletiders).

De har som reglen et par ure liggende, men efter jeg havde været forbi dem første gang og kigge og prøve ringede jeg blot og bad dem få et GMT S/S hjem og så ellers ringe - 4 uger senere - havde de det.

De har en hjemmeside på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Peterjuergensen.de">www.Peterjuergensen.de</a><!-- w -->, spørg efter Herr Ohlsen, hvis du ringer til dem.

Mht Prisen - var liste prisen €3720, og jeg fik kontant rabat så det kostede €3500. I Tyskland betaler forretningen 3,75% til en kredit kort udbyder og ved Peter Jurgensen vil man hellere tilbyde dette afslag til kunden hvis de lægger penge i "halv" store sedler Icon_smil

Hvis du skal hjælp med at finde det eller andet, mailer du bare.

Nå'r ja, mit GMT fylder 1 år i starten af August - og det er stadig mit drømmeur.

MVH / Jesper Henriksen
Mht. Jesper
Svar
#4
oki tusind tak for de gode svar, smutter nok der ned i starten af næste uge, hvis Klarlund ikke har fået et Sub i G/S med blå skive hjem inden lørdag.

Ved i hva prisen på Sub i G/S med blå skive er derned? eller et daytona i G/S og om det er noget han har hjemme.
Svar
#5
Hej

Da jeg var forbi Peter Jürgensen for et par uger siden havde de et G/S Daytona i vinduet - med hvid skive - men ring til dem og spørg om priserne, så kan du altid vurdere om du springer i bilen.

Hvis det går helt galt så smid lige en mail afsted, jeg arbejder i Flensborg så .........
Mht. Jesper
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)