Firenze
#1
Jeg skal snart et smut til i Firenze på ferie Icon_cool og besøger i den forbindelse naturligvis Panerai butikken Icon_e_biggrin

Er der noget specielt jeg bør investere i ?

Er der nogen der skal have et ur med hjem til DK, så kan jeg måske hjælpe ?
Svar
#2
hun var utroligt hjælpsomt og imødekommende da jeg var dernede i April for at hente et ur - og det ikke var der...

Som Dan allerede sagde bliver de nærmest bombarderet med mails, fax og opkald fra hele verdenen med rygterne om de nye OOR / 00000 (og PAM199 osv.) modeller, så de er sikkerligt glade for at møde en kunde som dig "face to face".

Hilsen,

Martin
Svar
#3
Jeg har søgt på panaristi, men jeg kan ikke finde noget om de nye omtalte modeller Icon_e_confused
er det mig der er noget galt med Icon_question
Svar
#4
Prøv denne link:

[url]"http://www.network54.com/Forum/thread?forumid=225715&messageid=1088522661">http://www.network54.com/Forum/thread?f ... 1088522661[/url]
Svar
#5
Jeg kan ikke få bekræftet om der er tale om en Our Of Range prototype batch, inden de kører de rigtige nye "logoer". Ifølge den søde Simona i Portofino er dette nyt for hende og hun bestyrer denne butik... Har dem mistænkt lidt for at lave endnu en "stealth" til deres "gode venner af huset" - her tænkes ikke i hvor mange ure der ejes, men generel "aktivitet" og gnuppen albuer med deres CEO's - højst sandsynligt er der skabt en intern liste, der så er videregivet til dem over en drink eller 2...

Anyway, der tale om 500styk base (0) og 1000 styk marina (5) i stål, med logoet på skiven over "6"... Ved ikke om det kun er G-serie eller den kører næste år også.

Faktum er at alle er hysteriske - parallel til både den gamle logo "base" og til den seneste craze - 195'eren (pvd marina med logo), hvor dennes skive bliver den samme.

Og det jeg ikke fatter er at de bliver billigere og kommer til at konkurrere med deres egen 111 og 112, som er regular production.

Det må være fedt at kunne droppe forbin butikken i Firenze, hos den altid venlige og hjælpsomme Patrizia

over and out
Svar
#6
Pyhaa, der er godt nok varmt i Pisa, 30 grader Icon_cool Icon_redface men overskyet.

Skal et smut til Firenze og besoege Panerai butikken, men jeg har glemt adressen til butikken derhjemme, og af en eller anden grund virker Panerai's hjemmesidde ikke paa denne PC, er der ikke lige en der kan hjaelpe mig med adressen Icon_question

Paa forhaand mange tak Icon_e_biggrin
Svar
#7
Butikken i Firenze ligger på Piazza San Giovanni nr. 16
Svar
#8
ironman Skrev:Pyhaa, der er godt nok varmt i Pisa, 30 grader Icon_cool Icon_redface men overskyet.

Skal et smut til Firenze og besoege Panerai butikken, men jeg har glemt adressen til butikken derhjemme, og af en eller anden grund virker Panerai's hjemmesidde ikke paa denne PC, er der ikke lige en der kan hjaelpe mig med adressen Icon_question

Paa forhaand mange tak Icon_e_biggrin

Hej Rene

Håber dig og Mette+ den lille får en god tur i varmen Icon_e_biggrin
Husk nu at tage nogle panerai goods med hjem til mig også Icon_cool

OFFICINE PANERAI
BOTTEGA D'ARTE E ARCHIVIO STORICO
Piazza S. Giovanni, 16R (Palazzo Arcivescovile)
50129 Florence
Italy

Tel 0039 055 215795
Fax 0039 055 218648

see you

Bjørn H Andersen
Svar
#9
Tak til den Herre Dylmer og Andersen for adressen Icon_e_biggrin

Er der noget specielt du skal have med hjem H. Andersen Icon_question
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)