fake eller ægte
jeg har med stor opvågenhed læst alt på jeres sider og købt mig et rolex oyster pertuial daytona ur med et nummer på bagsiden og cronografen virker og selv optrækket virker. men hvordan kan jeg være helt sikker på det er 100 %ægte ?kan man gå til urmageren med det ? og hvor kan man finde en liste over urene der er solgt???

tak for en god side ![/b]
Svar
al Skrev:jeg har med stor opvågenhed læst alt på jeres sider og købt mig et rolex oyster pertuial daytona ur med et nummer på bagsiden og cronografen virker og selv optrækket virker. men hvordan kan jeg være helt sikker på det er 100 %ægte ?kan man gå til urmageren med det ? og hvor kan man finde en liste over urene der er solgt???

tak for en god side ![/b]

Øh... Icon_e_confused Hvor har du købt det/af hvem Icon_question Dokumentation, såsom certifikat mv. hvor befinder det sig Icon_question Hvad giver dig anledning til at tro at det ikke er ægte Icon_question

Men no matter what kan du jo stikke hovedet forbi Klarlund på Vesterbrogade (hvis du befinder dig i København eller ihovedstadsområdet) og bede Ole eller Flemming om at kaste et blik på det. Så får det finger op eller nej i løbet af 15 sekunder.
Svar
Hej Al,
Hvis der er et nummer på bagsiden (altså på selve kassen - indgraveret) og ikke på et grønt hologram (klistermærke) er det højst sandsynlig en fake... Men uanset hvad skal du få det verificeret hos Klarlund på Vesterbrogade.

Held og lykke.

/Jan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)