Serie # explorer II hvid skive
Hej,

Jeg sidder p.t. i Singapore og er på jagt efter et explorer II med hvid skive. Jeg har fundet en autoriseret Rolex forhandler, som siger, at han kan skaffe det... hvordan sikrer jeg, at jeg får den nye model? Er det K eller???

Prisen er cirka SGD 6500.

på forhånd tak,
OTTO Icon_e_smile
Svar
Hej Otto,
På certifikatet øverst i højre hjørne står serienr. De seneste to serier
er Y og F-serien (et bogstav efterfulgt af 6 tal) Serienr. skal starte med et F, hvis du skal have den nyeste serie. Y-serien blev produceret frem til sidste kvartal 2003, hvor F-serien tog over og er den nuværende serie.

Hvis du skal se det hurtigt kan du se på urkassen på siden og se om der er synlige stifthuller til lænken, hvis der ikke er det hører uret til de allersidste Y modeller altså produceret slut 2003 (man introducerede skjulte stifthuller i ca. November 2003 og kom derfor med på de alllersidste par Y-serie modeller) ellers er det en F-serie produceret i 2004. Der er udover dette ingen forskel (design eller detaljer) mellem de seneste modeller.

Hvis du vil være helt sikker - beder du sælger tage lænken af og sammen kigge mellem hornene kl. 6 for at se at serienr. svarer til certifikatet og der står Fxxxxxx.

Held og lykke med købet.

/Jan
Svar
OTTO Skrev:Hej,

Jeg sidder p.t. i Singapore og er på jagt efter et explorer II med hvid skive. Jeg har fundet en autoriseret Rolex forhandler, som siger, at han kan skaffe det... hvordan sikrer jeg, at jeg får den nye model? Er det K eller???

Prisen er cirka SGD 6500.

på forhånd tak,
OTTO Icon_e_smile

Det er ganske vist et par år gammelt, men det er identisk - bl.a. lænken - med den model du kan købe i dag Icon_e_wink

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)