Nyt ur, meget glad mand
#1
Hej allesammen


har lige anskaffet mig en GMT master 2 S/S ref. 16710 koebt sprit nyt til en meget god pris hos the Hour glass. Oplevede at de var til at tale med paa prisen paa netop GMT, men det sjove var at de ogsaa havde DAYTONA pa lager men de solgte dem 30 % over listepris paa trods af at de var autorisered ROLEX forhandler. SUB kunne faas til listepris og alsaa min GMT gav jeg 22 k for.

Da jeg rejser meget har en GMT vaeret paa oenskelisten et stykke tid og nu er det endelig lykkedes. (matte desvaerre skille mig af med min SEAMASTER og B&M for at overbevise konen Icon_e_wink ) Nu taeller samlingen 2 ure. PAM))!C til fritid og GMT til arbejde

Hilsen en glad mand (kan ikke finde ud af at poste scans)

Bjoern
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar
#2
Tillykke med dit nye ur, du er en klog mand Bjørn, det er bedre og billigere at skifte urene ud end konen, og måske falder der alligevel et andet nyt ur af en dag.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#3
Hej Bjørn

Tillykke med dit nye ur, det er sådan et jeg går og drømmer om !!!

Det var da også en rigtig god pris du har fået det til Icon_e_smile

Har dette firma "the Hour glass" en hjemme side eller andet hvor man kan se deres ure Icon_question

Hvor befinder den omtalte butik sig i verden ???? Adresse og evt tlf. nr. ville være meget velkommen.

MVH
Jacob Kloster
Svar
#4
Bjoern Rici Andersen Skrev:Hej allesammen


har lige anskaffet mig en GMT master 2 S/S ref. 16710 koebt sprit nyt til en meget god pris hos the Hour glass. Oplevede at de var til at tale med paa prisen paa netop GMT, men det sjove var at de ogsaa havde DAYTONA pa lager men de solgte dem 30 % over listepris paa trods af at de var autorisered ROLEX forhandler. SUB kunne faas til listepris og alsaa min GMT gav jeg 22 k for.

Da jeg rejser meget har en GMT vaeret paa oenskelisten et stykke tid og nu er det endelig lykkedes. (matte desvaerre skille mig af med min SEAMASTER og B&M for at overbevise konen Icon_e_wink ) Nu taeller samlingen 2 ure. PAM))!C til fritid og GMT til arbejde

Hilsen en glad mand (kan ikke finde ud af at poste scans)

Bjoern

Tillykke med GMT-Masteren ... et HERLIGT ur - I love mine too ... Icon_e_biggrin
Svar
#5
Tillykke Bjørn


Det er altid dejligt at få et nyt ur, hvis det er et fra ønskelisten og man bliver endnu mere glad når man køber det.... håber at du får go' brug af GMT funktionen på dine rejser...


Hilsen

P.Sebastian
Svar
#6
er en meget kendt urkaede i Asien, findes i alle stoerre indkoebscentre (up-scale), har handlet med dem flere gange og de er meget proff og man kan handle med dem

tak for de venlige hilsner

hilsen

Bjoern
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)