10-06-2004, 02:57 PM
Lige til info:
Omega får sit eget magasin
Prestige-magasinet "Lifetime" vil fremover kun omhandle historier om Omega-ure.
Copyright. Markedsføring Dato: 10/06/04
Den tredje udgave af Lifetime Magazine, der udgives af den schweiziske urproducent Swatch, er netop udkommet. Tidligere har magasinet handlet om alle de Swatch-producerede urmærker, men nu har Swatch taget konsekvensen og valgt at dedikere "Lifetime" til fremover kun at omhandle urmærket Omega.
Som noget nyt har Swatch lavet en række alliancer med annoncører, som støtter Omega-mærket. Alliance-partnerne optræder som annoncører i bladet, der distribueres via forhandlerne af Omega-urer.
Planen er at Lifetime, der bliver produceret af Anders Peter Mejer og Kim Flyvbjerg fra Scandinavian Living, skal udkomme en gang om året. jür.
Omega får sit eget magasin
Prestige-magasinet "Lifetime" vil fremover kun omhandle historier om Omega-ure.
Copyright. Markedsføring Dato: 10/06/04
Den tredje udgave af Lifetime Magazine, der udgives af den schweiziske urproducent Swatch, er netop udkommet. Tidligere har magasinet handlet om alle de Swatch-producerede urmærker, men nu har Swatch taget konsekvensen og valgt at dedikere "Lifetime" til fremover kun at omhandle urmærket Omega.
Som noget nyt har Swatch lavet en række alliancer med annoncører, som støtter Omega-mærket. Alliance-partnerne optræder som annoncører i bladet, der distribueres via forhandlerne af Omega-urer.
Planen er at Lifetime, der bliver produceret af Anders Peter Mejer og Kim Flyvbjerg fra Scandinavian Living, skal udkomme en gang om året. jür.
Martin Issing