Betaling af ur til privat person i udlandet
#1
Jeg skal muligvis købe et ur af en privatperson i udlandet, jeg håber det går iorden, venter stadig på svar.
Problemet er bare, selv om han har fået lovende omtale, er jeg ikke synderligt begejstret for at overføre pengene på forhånd.
Hvad gør jeg?
Jeg gider næsten ikke have 20.000 kr i kontanter i Singapore dollars og slæbe dem rundt med mig, da jeg først skal til Malaysia.
Næste problem er, at de ikke nødvendigvis ligger inde med så stort et beløb i banken. Såfremt dette er den eneste løsning.

Please help
Mvh

Daniel
Svar
#2
Tjek din email... du kan være 100% sikker på sælger!
Martin Issing
Svar
#3
Yo Daniel.
Bare køb, har selv købt en herkules fra en sælger fra tyskland, overførte
2000 euro til mandens konto ,,,vupti et par dage efter havde jeg uret
og er 100 % tilfreds...
hilsen Ph
Daniel Skrev:Jeg skal muligvis købe et ur af en privatperson i udlandet, jeg håber det går iorden, venter stadig på svar.
Problemet er bare, selv om han har fået lovende omtale, er jeg ikke synderligt begejstret for at overføre pengene på forhånd.
Hvad gør jeg?
Jeg gider næsten ikke have 20.000 kr i kontanter i Singapore dollars og slæbe dem rundt med mig, da jeg først skal til Malaysia.
Næste problem er, at de ikke nødvendigvis ligger inde med så stort et beløb i banken. Såfremt dette er den eneste løsning.

Please help
Mvh

Daniel
Svar
#4
Hej - her er et par muligheder

A. Du kan købe rejsechecks og veksle dem i Singapore.

B. Du kan også hæve pengene i Singapore på et Creditcard.

C. Du kan sikkert også arrangere en overførsel til en bank I singapore hvor du kan hæve pengene

D. Din bank kan udstede en bank noteret check til modtageren.

god tur Icon_e_smile Icon_e_smile
There are None So Blind as Those That Will Not See
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)