Erfaringer med sælger??
Hej..

jeg er blot interesseret i at høre om der er nogen der har købt rolex ure af Kevin Ma??? og i så fald om de er gode eller dårlige.. for jeg har i tankerne at købe et sub og vil da derfor vide om det er forkert eller rigtig?

På forhånd tak
Svar
Har han en hjemmeside?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Christian Bentzen Skrev:Har han en hjemmeside?

Det ved jeg faktisk ikke, men det tror jeg ikke. Men det der undre/bekymre mig er at han har flere helt nye/unused ure.. til en faktisk rimelig penge. Så jeg ville høre om der er nogle der havde handlet med ham og så høre hvilke erfaringer man havde haft.. for jeg står i den situatuation at jeg VIL købe mig et sub og han har et til 25k??

Hilsen
Ulrich
Svar
Det er da tanke vækkende, at Kevin Ma har "unused" Rolex ure tilsalg for 145.000 Kr.

Du har ikke kontaktet ham? - Var der ikke en herinde der skrev forleden, at når man skulle købe nyt ur skulle man ikke købe uret, men sælgeren??

Eller noget i den retning.. Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Ulrich Skrev:
Christian Bentzen Skrev:Har han en hjemmeside?

Det ved jeg faktisk ikke, men det tror jeg ikke. Men det der undre/bekymre mig er at han har flere helt nye/unused ure.. til en faktisk rimelig penge. Så jeg ville høre om der er nogle der havde handlet med ham og så høre hvilke erfaringer man havde haft.. for jeg står i den situatuation at jeg VIL købe mig et sub og han har et til 25k??

Hilsen
Ulrich

Hej Ulrich

Er det ikke bare at kontakte Kevin Ma, og høre om i ikke kan mødes i KBH evt. ved en Aut. Rolex forhandler for måske at gennemføre "handlen" der.
Man skal også passe på at man ikke dømmer ham, uden at havde mødt eller hørt om ham. Har selv lige haft en kanon oplevelse ved et urkøb, hvor sælger viste sig at være super ærlig, og have alt ting på plads vedr. ur salget. Men man skal da absolut passe på... Icon_e_surprised

Hilsen

Anders Riis
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)