Ollech & Wajs ...
Hej,

Er der nogle her der har erfaringer med/kendskab til Ollech & Wajs ure?

Jvf. westcoastime.com og chronomaster.co.uk lader det til at være nogle "entry level" ETA baserede ure, der dog er i en fornuftig kvalitet.

Prisen er ret lav - fra ca. 1500 Dk.kr. for et submariner-like ur. Kan mekaniske ure i denne prisklasse være ok eller er det for billigt?
Svar
Mikael J Skrev:Hej,

Er der nogle her der har erfaringer med/kendskab til Ollech & Wajs ure?

Jvf. westcoastime.com og chronomaster.co.uk lader det til at være nogle "entry level" ETA baserede ure, der dog er i en fornuftig kvalitet.

Prisen er ret lav - fra ca. 1500 Dk.kr. for et submariner-like ur. Kan mekaniske ure i denne prisklasse være ok eller er det for billigt?
Ja jeg mener godt man kan sige de er pengene værd og de to sælgere du nævner regnes normalt for fuld ud seriøse.
Der er et specielt Ollech & Wajs forum påhttp://www.watchuseek.com/cgi-bin/anyboa...guaHRtbA==
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tak for svaret.

Jeg kender det O&W forum du nævner - og det ser jo umiddelbart lovende ud mht. hvad man får for pengene etc.

... og som du nævner er det nogle seriøse forhandlere der formentlig ikke kan leve med at sælge noget skidt - fik iøvrigt at vide fra chronomaster.co.uk at uret leveres i en plastikpose - så det lader til at være en producent der fokuserer på at levere så meget ur som muligt for pengene.

/Mikael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)