Rolex Submariner
#1
Hej Icon_e_confused

Er der nogen her der ved om der vil ske ændringer med Rolex Submariner date versionen inden for det næste års tid, ud over at lug hullerne er blevet fjernet, jeg tænker på lænke eller andet. Jeg skal nok ikke handle før sidst på året eller starten af næste år, men ville blive temmelig trist hvis det ikke er muligt til den tid at få den som er fremme nu.

Håber i kan hjælpe.

På Forhånd tak

René
Svar
#2
Hej Rene,
Lyder som en god ide at købe det største ikon på sportsurmarkedet. Icon_e_biggrin Angående Rolex og de såkaldte "afslørede" ændringer på sportsurene.
Rolex har altid holdt deres kort meget tæt ind til kroppen, så ingen udeforstående ved noget med sikkerhed Icon_cry- dog er det ret sikkert at sportsurene i efteråret engang - vil få Oyster lænker som ikke kun har masive/faste endestykker men at alle led i lænken vil blive i massivt stål som den nuværende Daytona lænke. Dette er dog en stor forbedring og ikke noget du burde blive nedtrykt over Icon_e_biggrin - tilgengæld snakkes der om de vil introducere den udskældte Rolex Rolex Rolex ring som vist på billedet herunder Icon_e_surprised - det håber jeg dog personligt heller ikke. Der vil under alle omstændigheder gå et stykke tid før alle de eksisterende F-serie (nuværende model) vil være helt udsolgte og ellers vil de findes NIB (New in box) på det grå marked.

Under alle omstændigheder forventer de fleste at den nye lænke vil forøge liste prisen på urene mærkbart sikkert 2-3000 DKK eller mere så dit urkøb bør nok diskuteres med en forhandler allerede nu - måske vil lægge en F-serie Sub til side i løbet af sommeren, hvis du lægger et pænt depositum.

/Jan
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)