Svar: 469
Tråde: 48
Modtaget Likes: 52 i 15 svar
Givet Likes: 133
Hey gutter såfremt I skulle vælge Panerai, hvilken størrelse ville valget så falde på?
Her må smag mht. de forskellige modeller gerne inkluderes, så det ikke kun er størrelsen, der er afgørende.
Stem gerne, også selvom du ikke ejer et Panerai.
•
Svar: 66
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hey Daniel,
Jeg ved godt det er et skråplan at lade praktiske hensyn influere på valg af ur, men jeg har i første omgang holdt mig til 40mm. på grund af mine tynde håndled. Ingen tvivl om at jeg er tilhænger af de større, mere rent designede modeller, men praktiske hensyn betød altså en lille model - endda med dato. Jeg går og venter på at høre fra PK om 183 Black Seal. Glæder mig til at se, om det trodt sine 45mm. kan parkeres på mit håndled, for bedømt ud fra billeder, er det en lækkerbisken.
my 2c
Per
•
Svar: 469
Tråde: 48
Modtaget Likes: 52 i 15 svar
Givet Likes: 133
Hej Per
Jeg har samme opfattelse som dig.
Mit næste urkøb skal være et Panerai. Udbuddet er størst bl.a. 44 mm og det er også her jeg har fundet dem jeg finder mest tiltalende. Men jeg synes det bliver for stort.
Så derfor må jeg "nøjes" med et 40 mm når der skal købes ind.
Det bliver formentlig et Pam 48. Pam 50 er nu også lækker
Mvh
Daniel
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Hej
Har samme problem som jer, med de tynde håndled. Stod også i 40/44 mm delemaet. Men jeg valgte at investere i et 44 mm alligevel. Jeg har ikke fortrudt valget. Man vender sig hurtigt til størrelsen, og nu har jeg det sådan at 40 mm ikke rigtig tæller som et rigtigt Panerai. Prøv begge størrelser. Er tvivlen der stadig, så vælg 44 mm. Sagt med andre ord: Vælg kun 40 mm, hvis I overhovedet ikke kan forenes med en 44 mm, eller hvis I vil dele ur med kæresten

. Heldigvis er der rift om Panerai urene, så skulle I fortryde købet er de lette at bytte til et 40 mm.
Bare mine erfaringer mht. størrelsen.
Mvh. Mads
•
PAM127 er hele 47 mm. Til at begynde med var jeg forfærdet over størrelsen, men nu kan jeg ikke få nok af Fiddy'en. Jeg begyndte selv i tidernes morgen med en 40 mm, som er nedgraderet til "Safe Queen" - Hensyntagen til håndledsstørrelse og "hvad der er normalt" bør ikke tilgodeses når vi taler Panerai - det er en passion, og the only way er 44. Har man små håndled køber man bare en mindre rem.
Iøvrigt også det som alle samlere går efter - der findes også ret få 40 mm special editions iøvrigt.
•