Gårdhave træf 2015
Hej jacob

Også en stor tak herfra for et fedt arrangement  i gårdhaven og som altid havde din bedre halvdel overgået sig selv med maden! :-)

Også cool at sige hej til en stribe flinke mennesker jeg aldrig havde mødt før in real!

God resterende weekend gutter :-)

Vh. Jon 
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Helt vildt skønt vejr og god mad.

Dejlige mennesker og fantastiske ure.

Kan ikke gøres bedre.  Icon_not

Mange tak Jacob  Icon_Up

For mig personligt var det rart at få ansigt på dem, som jeg ikke har mødt før irl.

Urmæssigt var jeg næsten mundlam, da jeg så Jons custom byggede D.Dornblüth & Sohn.

Hold nu fast det var bare fra en helt anden verden...
Mvh Kim 
Svar
Wink 
Tak for godt selskab i går, stor tak til jakob og fruen for god  mad mm(salaten var rigtig god Icon_smil )  hyggeligt at se nye ansigter og  dem  jeg ikke har set siden en bytur i Århus for 2 år siden....

mvh kenneth.....
Mvh Hr.holm
Svar
Hej Gutter !

Også herfra skal der lyde en stor tak for en fantastisk hyggelig dag/aften i går - og tak til Stensbjerg og familie for et super arrangement.

Jeg har uploaded billeder i en separat billedtråd herinde - andre er meget velkommen til også at uploade deres billeder heri.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej
Herfra skal der også lyde en tak for en rigtig hyggelig og afslappet eftermiddag/aften, i selskab med kendte og enkelte nye ansigter.
Rammerne var helt i top og vejret fås jo ikke bedre på denne årstid.
Flotte ure, god mad, og rare mennesker... det er godkendt.
Mvh Palle
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)