Sådan Tudor
#31
peterkaa Skrev:Mener egentligt også det er deromkring et ur med en nypris på 21k bør ligge.

Og ja, et perfekt køb - et tool ur man ikke behøver lave de første ridser på.
nyprisen hos Klarlund er pt 27,5k den er steget noget.
____________________
Med venlig hilsen,
Rune

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar
#32
Hej

Synes godt nok det sorte Pelagos med sort gummirem er et rigtigt fedt under-state tool-watch - synes faktisk det er langt federe end et tilsvarende Rolex. Og når man tager pris differencen mellem Tudor og Rolex i betragtning, så har jeg på fornemmelsen at man betaler godt (og meget) for Rolex navnet. Desuden synes jeg også det er super med den længere gangreserve som den nye Pelagos tilbyder - må sgu forbi Klarlund og se klokken når den kommer. Icon_smil

Mvh
Jens
Svar
#33
İmage
[url]"http://www.hodinkee.com/blog/tudor-fastrider-chronograph" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/blog/tudor-fast ... hronograph[/url]

Det er heller ikke helt dumt!
Svar
#34
Det fanger SLET ikke mig.
Svar
#35
Nej, men sådan en fodboldspiller så dig kører også kun AP stilen og Bentley Continental GT tema. Det er cool nok. Icon_twisted
Svar
#36
Jeg kan heller ikke lide de der Fastrider'e, de er ikke for kønne Icon_razz
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#37
Jeg syntes sku fastrideren er fed! Men er mere til de gamle modeller, fed kasse og fede farver
Svar
#38
Nah, gør heller ikke noget for mig. Ligner lidt et legetøjsur.


Svar
#39
I får mig sku ikke konverteret drenge. Jeg synes det er et cool ur! Fedt med mat keramisk lynette og grøn skive. Er ikke pjattet med dato'en men det kan overleve.
Svar
#40
Jeg må sige, at Pelagos virker interessant for tiden. Jeg leder efter et hverdags- og ferieur, og jeg er nu temmelig sikker på, at det skal være et ur i titanium. Derudover skal det naturligvis være en diver, så jeg ikke skal bekymre mig om noget. IWC 3538 er også inde i billedet, og de koster jo nogenlunde det samme.

De nye Pelagos er vist landet i butikkerne, men jeg ved ikke, om det også gælder i Danmark. Måske er der en, der har set dem hos Klarlund eller lignende?


/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)