Tudor rygter
Det lader til at Tudor kommer med en ny model som indeholder deres første Inhouse værk.
Tudor North Flag er navnet (hvis rygterne er korrekte)

[url]"http://www.ablogtowatch.com/tudor-north-flag-watch/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ablogtowatch.com/tudor-north-flag-watch/[/url]
Svar
Det får mig til at tænke på dette: http://s55.photobucket.com/user/gasgasbo...k.jpg.html

Jeg kan godt lide Tudor og IWC. Dog ikke i kombi...
Svar
Jeg må blankt indrømme at det ikke umiddelbart tiltaler mig.

İmage
Svar
Især ikke med den forventede pris som ABW oplyste .. (35-45k) mener jeg
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Har lige idag trykket næsen mod Klitgaards vindue og tænkt over hvor mange flotte Tudor ure der er - men det der syns jeg heller ikke ser for godt ud.
Svar
Men skal nok vende sig til designet. Den med lænke kan måske gå, men køn er den ikke med rem.

Men det mest interessante er et godt værk. Pyt med at det er inhouse. Men hvis det værk bliver brugt i de fleste af deres ure, så betyder det en gangreserve på 70 timer og det er der noget ved. Så må, om ikke alle, så næsten alle Rolexværkerne følge med. 42 - 45 timer gangreserve er en falliterklæring for luksusure.
Svar
Måske Tudor viser vejen ud af 40 +- timers mørket,
For Rolex og mange andre swiss mærker. Icon_e_biggrin1

Som jeg har sagt mange gange før PR området,
Er et felt hvor de i mange år har stået alt alt for stille.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Er alt over 72 timer ikke bare pral? Icon_e_smile

Altså man skal kunne smide det fredag eftermiddag og på igen mandag morgen..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Nej det er udvikling Icon_e_wink
Den med at, er man ikke under udvikling så er man under afvikling passer. Icon_cool

72 timet passer jo rigtig godt hvis man har et ur som man bruger til daglig,
Men et andet når man holder weekend.

Men ok Langes måneds værk er lidt pral, på den fede måde. Icon_e_wink Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Citat: Så må, om ikke alle, så næsten alle Rolexværkerne følge med. 42 - 45 timer gangreserve er en falliterklæring for luksusure.

Jeg ved, emnet her tilhører under "smag & behag" men men... Jeg har nu aldrig mødt en seriøs urinteresseret person aka "urnørdt" som den 40 til 45 timers gangreserve havde forstyrret.
Og vi behøver ikke at tale om "luksusure", kun om mekaniske klokker med den nævnte gangreserve.
Det har været teknisk muligt at producere ure med pæn længere gangsreserve længe men bortset fra nogle få (ikke særlig storsælgende) mærker og modeller, er urproducenterne ikke i gang med produktionen af disse.
Hvorfor ?
Efterspørgsel og behov er minimale.
De som ikke kan leve med den her skandaløs formørket teknisk falliterklæring, køber vist et quartzur, så som begge kritikere af gangreserven her har gjort.
Og dog, nye idéer skal prøves af. Hos Rolex skeer det ved at sende en Tudor - prøvebold ud.
Men jeg lytter gerne, både de velargumenterede tekniske og praktiske forklaringer og endnu mere de følelsesmæssige, irrationelle.
Shoot ! Icon_e_wink

Cheers - John

PS. Grimme er de i billederne og personligt kan jeg ikke klare integrerede lænker, men la´ nu os se hvor grimme urene er IRL... Alt og alle ser grimme og suspekte i denne slags spionbilleder. Tudor laver grove "pseudo tool watches i retrostil" og netop denne designmæssige er elsket af folk så vidt jeg forstår.
Vent og se Icon_e_wink
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)