Watch (Apple Watch)
Har lige set keynote om Apple Watch mm., men blev desværre smidt af da de vist hvordan alu kassen blev lavet.
men mit indtryk er at for travle buisness folk på farten som måske alligevel har en iPhone med iOS 8.2. Så bliver den forbandet svær at slippe uden om.
Og da det ikke findes pt. til højre arm så vil nogen måske lægge uret på hylden…. bare et gæt.
Hvad mener i ??
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Smart, men ikke noget for mig.

Der er helt sikkert kunder til dem. Mange unge mennesker vil sikkert hoppe på trenden.

Var ved at falde ned af stolen, de de lige nævnte prisen for guld versionen. Massiv guld.

10.000$ Icon_mrgreen
Mvh Kim 
Svar
Jeg har ikke fulgt med. Jeg er ved at blive gammel og må blankt indrømme at jeg slet ikke har interesseret mig for det. Men $10k. er da en sjat for et smartwatch som hurtigt bliver outdated, også selv om det er guld.
Svar
smart watch ved ikke lige hvis det ikke bruges samme dem de app som er på iphone uden du skal have iphonen på dig er det ikke smart
Svar
Jeg har ikke behov for at være så meget på nettet, eller i kontakt med omverdenen. Nyder at ligge min mobil væk når jeg F.eks. Er på bar, restaurant etc.
Det vil irritere mig grænse løst hvis jeg så også skulle pakke mig ur væk :S
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Den dyreste version af deres guldudgave koster 17.000$

Om 3-4 år så er teknologien håbløst forældet, og nok ikke mere end guldprisen værd... Av av av...

(jeg kan tage fejl)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg kunne godt finde på at købe et, men der er andre ure jeg gerne vil have før det bliver købt
Svar
Jeg har umiddelbart lyst til at skrive, at det er noget ubrugeligt bras.
Men føler samtidig, at det er lidt som at være blandt dem som sagde, at det med vogne uden heste, nok aldrig slog an.
/
Kristen
Svar
Op til 18 timers batteritid og det er sikkert hvis det ikke bruges aktivt Icon_e_confused Det er et område jeg tror der skal forbedres kraftigt før det bliver rigtig stort, men hvem ved?
Svar
Jeg tror at jeg køber et for at prøve at lege lidt med det. Før jeg kendte priserne havde jeg udset mig dette:
İmage
Men til 1100-1150 euro, alt efter størrelse, i Tyskland (tyske priser plejer at svare ret godt til DK pris) så kom jeg hurtigt væk fra den tanke Icon_e_biggrin1

Så det bliver nok en Sport version i stedet til enten 400 eller 450 euro:
İmage

Så må jeg se om det legetøj kan bruges til noget - eller om det hurtigt skal flippes videre Icon_e_wink
Mvh Danny  Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)