Vis din Japaner-diver tråd...
#71
(24-01-2016, 12:42 PM)Kristofferj Skrev: Nu kan jeg være med herinde igen:)

İmage

Det er fedt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#72
(24-01-2016, 12:42 PM)Kristofferj Skrev: Nu kan jeg være med herinde igen:)

İmage

Det er fedt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#73
Jeps. Det måtte ske på et tidspunkt. På armen i dag er det eneste digitale ur i verden med ISO 6425 godkendelse.
Nyeste udgave af Casio Frogman. Highend Casio model. Et icon når man læser diverse fora'er.

İmage
..
İmage
..
200 m, men godkendt til 250 m
Har dog set en YouTube video hvor nogle skøre japanere sænker det ned til 1000 m. Og det virker bagefter
İmage




http://youtu.be/54CmxcME1a0

117 g og 53 mm




http://youtu.be/E6H05a0hBDg
Svar
#74
Her vil jeg da også lege med :-)

Citizen Pingo på Citizen lænke - købt i PX´en i MOB Price, Afghanistan 2010:

İmage


Seiko Orange Monster - købt i PX´en på Sheppard Air Force Base, Wichita Falls, Texas i 2013:

İmage


Seiko Sumo, med blå skive og Pepsi Lynetteindlæg fra Yobokies - købt af JoePete i 2015:

İmage


Sidstnævnte sidder i øjeblikket på min arm, her på Randolph Air Base, San Antonio, Texas, i denne uge - så er forbindelsen til mit arbejde også skabt i forhold til dette ur (i hvert fald bare en lille smule Icon_blink )
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#75
Fede ure
Svar
#76
Fik aldrig smidt mit Sumo i denne tråd. Her goes :)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
#77
Da jeg lige så tråden tænkte jeg tilbage på Seiko dykkere jeg har haft og sidst var det dette.

İmage

İmage

Men det er så slut med Seiko diver og har kun dette Seiko tilbage og det er der jo ikke meget dykker over.....men stadig et fedt ur.

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#78
Jeg har i mange år været Seikoholiker. For tiden er denne eneste Seiko klokke i urkassen:

İmage

Måske er jeg på vej til at blive rask?   Icon_smil
De venligste hilsner, John
Svar
#79
Men så også et af de fineste Seiko ure Icon_party
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#80
İmage
Ecozilla i dag
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)