09-02-2015, 07:48 PM
Endelig kom uret til mig!!
Et Limited edition dykker ur lavet af det amerikanske Micro brand Hexa, I et samarbejde med en masse folk i dykker forummet på WatchUSeek. (heraf F74 som er adressen til dykker forummet)
Uret er lavet i 100 styk og har været undervejs i ~16 måneder og individuelt mærket, jeg Fik fat i nummer #009
Stort set alle dele har været stemt om, farve på skiven, layout, hænder, kæde osv osv! og er rigtigt godt tilfreds med resultatet og Hexa har været fantastiske til at give updates samt svare på spørgsmål, så kan klart anbefale dem hvis folk går og overvejer dem
Uret er blevet døbt Chtulu efter det mystiske væsen fra H. P. Lovecraft's bøger og deraf indgraveringen på bag kassen
Her er lige lidt info om uret først :-D
Så specs er ganske fornuftige!
Nu til billederne..
Indpakningen ser fin ud..
Den lille pose indeholder et display caseback jeg fik mig fusket med da det også var oppe til afstemning.. :-D desværre ikke graveret
Fin kasse!
Desværre har jeg set at Indpakningen indeni ikke var tilstrækkelig, så frygtede det værste..
Heldigvis ingen skader selvom uret havde hoppet lidt rundt..
Uret på plads.. Meget bedre :-D
Plastikken af.. Fanme en lækker skive!
Lækker dyb indgravering!
Lækker detalje på spændet!
Aner ikke hvad det hedder på dansk! :-D men dykker.. Udvidelsen?!
Graveret krone
Wrist shot..
Fedt farve spil på skiven! Kan se helt oliven farvet ud!
På en Hirsch gummi rem købt til det.. Ikke helt sikker på hvad jeg syntes om det passer? Hvad siger i?
Og så lidt "fancy" billeder
I sit naturlige element!
Chtulu stiger op fra dybet!
Og til sidst et lume shot..
Har kun haft uret nogle timer med er ret imponeret! Lækker vægt, værket skifter dato 23.30 til 24, behagelig kæde, god lume, keramisk Lynette.. Ja er sku godt tilfreds!
Så håber i har nydt det
Min første unboxing og billederne er bare taget med min LG :-D