Hvad kigger du på?
Er kommet tilbage på vintage-vognen. Bare lidt. Lige nu kigger jeg på et Explorer 1016, men jeg ved ikke, om det bliver for småt. Det er bare så fedt et ur med en super fed historie!

Et Speedmaster .321 ville også være at foretrække. Jeg har før haft et, og det var jeg egentlig temmelig glad for, omend det var renoveret, hvorfor der ikke var den rigtige vintage-feel. Det kunne være fedt at eje et med en lækker patina!  Icon_smil

/Mads
Svar
Forståligt. Er meget glad for mit Speedmaster. Også selv om det er et 861. [attachment=6731]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
Det er også super cool! Ligner noget 90'er?  Icon_smil

Indtil videre må jeg holde mig til DSotM, som jeg også er glad for.
Svar
Mit er produceret i 1989.

20 års jubilæumsmodel for månelandingen. 

Solgt første gang fra Fattorini & Sons i 1993.

Er i dag monteret med 1450 lænken.
Mvh Kim 
Svar
Jeg sidder og kigger på hvilke muligheder jeg har efter at budgettet krævede at jeg solgte mit ellers højt elskede Omega Speedmaster Safir-sandwich.
Jeg har PT dette fantastisk ur, som jeg HELST aldrig vil af med... MEN jeg har som alle WIS, drømmer man jo om at kunne skifte med noget...
İmage

Jeg overvejer lidt om der skulle banes vej til et af disse i følgende konstellation:

Tudor Submariner 79090
İmage
+ dette:
Omega Speedmaster Cal-9300, ref: 311.33.44.51.01.001
İmage

Eller
Rolex Submariner eller GMT-Master 16710 (Noir + Jubilee lænke)
İmage
+ dette:
Omega Speedmaster Prof, safir og læder fra fabrikken, ref: 311.33.42.30.01.002
İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Den Co Ax har du jo prøvet Icon_cool En Speedy Pro på original rem/foldespænde er nu ganske flot og til fornuftige penge.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ja, men jeg savner den skam stadig. Et über-ur som dog skal bruge en "mage".

Men ja, selvom jeg også har solgt mit safir sandwich er det også et ur der næsten dagligt passerer gennem mine tanker


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)