store pris stininger på rolex ure?
hej drenge .
jeg læste idag at rolex ure ville betydeligt i pris , på grund af chp en
ikke mere er bundet til euroen .
mvh jmj.
Svar
Ja, det bliver spændende at se hvilken effekt det vil få. Der er også en tråd om det her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=6655" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=6655</a><!-- l -->
Svar
Har også læst at rolex skulle stige 1 feb. Og det var før det med valutaen, så spændende hvad der sker med vejledende udsalgspris....
Svar
Hvor har du læst det? Interessant hvilken insider kilde du har til Rolex koncerndirektion?
Svar
Jeg har også hørt at de stiger d.1 feb
fra troværdig kilde (for mig) men selvfølgelig er det ikke bekræftet og det har intet med de nylige hændelser at gøre - bare en helt normal planlagt regulering. Det vil snart vise sig om det er korrekt Icon_e_smile
Svar
Jeg har ingen kilder - og ved intet om Rolex - men blev for nogle dage siden ringet op af en jeg havde kontaktet - for at høre på 114060 - han ringede først ikke tilbage, og i mellemtiden købte jeg hos Ragner -da han så endelig ringede retur sagde 10 dage senere han at de sandsynligvis ville stige pr. 1/2 2015 - det havde han flere indikationer på - nok bare et salgstrick ??

Og inde i butikken hvor jeg købte uret var der flere der snakkede om at det snart ville stige - men jeg ved det jo ikke..
Svar
Rolex og andre har mig bekendt endnu ikke direkte reageret på disse valutastigninger, så den sladder der har kørt om prisstigninger er nok Rolex sædvanlige årlige stigninger...

Der er næppe nogen der med 24-48 timers varsel officielt melder ud om prisstigninger som konsekvens af en valutastigning. I så fald kan det næppe være en særlig gennemarbejdet beslutning og ditto udmelding Icon_e_surprised

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Rolex og andre har mig bekendt endnu ikke direkte reageret på disse valutastigninger, så den sladder der har kørt om prisstigninger er nok Rolex sædvanlige årlige stigninger...
Præcis - business as usual. Den stigning jeg har hørt rygter om, var før al denne "ballade" og jo ganske normalt. Hvad der så kommer til at ske på lidt længere sigt ifbm. valutareguleringen vil tiden vise.
Svar
En gut skrev et indlæg om at han havde fået en rabat på et Rolexur for et stykke tid siden og uret var bestilt. Men i går eftermiddags blev det tilbud aflyst grundet valuaten.

Andre urmagere, har jeg hørt, har mistet nogle ordre allerede. Men det er da sikkert at nogle dropper deres handler helt hvor de har bestilt et ur, eller de vælger et andet ur.

Men som en anden skrev så de sædvanlige prisstigninger bliver måske ikke så kraftige, hvis man beslutter at lade avancen falde lidt på urerne. Man kan jo ikke lave en normal prisstigning på eventuelt 5 % og så ligge 5 - 10 % oveni, grundet valutaen, uden det har nogle dårlige konsekvenser.
Svar
Jack Cassidy Skrev:Hvor har du læst det? Interessant hvilken insider kilde du har til Rolex koncerndirektion?

Hej alle,
Blot for at tilslutte mig koret… Jeg har dog heller ikke kontakt med koncerndirektionen.
...Men jeg var I Frankfurt lufthavn i går, og så kan "man" jo ikke lade være med at ånde på ruden hos Wempe. Kiggede bl.a. på 116610LV. Det stod til lidt over kr. 53.000 i dagens kurs. (en fornuftig pris ville jeg mene?!). Der blev jeg også gjort opmærksom på prisstigning d. 1.feb.

mvh mig

Rolex 114060 classic
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)