PAM111 '06
#11
Tillykke med et fedt ur. Panerai er cool Icon_e_wink
Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig, Kim, men jeg tror nu ikke, at jeg kan/vil undvære de 72 timers gangreserve, jeg har på mit 305 med inhouse P.9000-værk. Det er altså sweeeeeet med en relativ lang PR. Og ja; jeg vil meget gerne opgradere til et Panerai med 8 dages PR, når et sådan kommer i 47 mm - til en for mig overkommelig pris.
Svar
#12
Sociologen Skrev:Tillykke med et fedt ur. Panerai er cool Icon_e_wink
Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig, Kim, men jeg tror nu ikke, at jeg kan/vil undvære de 72 timers gangreserve, jeg har på mit 305 med inhouse P.9000-værk. Det er altså sweeeeeet med en relativ lang PR. Og ja; jeg vil meget gerne opgradere til et Panerai med 8 dages PR, når et sådan kommer i 47 mm - til en for mig overkommelig pris.

Så prøv noget nyt?

IWC - en af dem med 7 dages værk?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#13
Vi behøver ikke være enige Kenn og der er jo ikke noget rigtigt eller forkert - kun meninger og smag Icon_e_smile

Og det er klart fedt med en lang PR, som jeg lige har erfaret med IWC.
Svar
#14
Selvfølgelig gør vi ikke det Icon_razz Men når det nu er et debatforum, så fordrer det apriorisk, at man lufter sine holdninger - ikke mindst når disse er forskellige fra dem, som allerede er fremført Icon_e_wink

@Jon: Jeg lurer ofte på IWC, som står meget højt på min liste. Pt har Panerai dog en X-faktor, som jeg er lidt forblændet af Icon_e_wink
Svar
#15
Sociologen Skrev:Selvfølgelig gør vi ikke det Icon_razz Men når det nu er et debatforum, så fordrer det apriorisk, at man lufter sine holdninger - ikke mindst når disse er forskellige fra dem, som allerede er fremført Icon_e_wink

@Jon: Jeg lurer ofte på IWC, som står meget højt på min liste. Pt har Panerai dog en X-faktor, som jeg er lidt forblændet af Icon_e_wink

Year klart!

Men Deep sea'en har så heller ikke i nærheden af 3 dages PR så man lærer vel bare at tilpasse sig udstyret? Icon_e_wink

Cal 3135 har max 50 timer og sikkert en del lavere(læs: 40-43 timer) i langt de fleste tilfælde....

BTW - er også stor Panerai & Rolex fan... Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#16
Sociologen Skrev:Selvfølgelig gør vi ikke det Icon_razz Men når det nu er et debatforum, så fordrer det apriorisk, at man lufter sine holdninger - ikke mindst når disse er forskellige fra dem, som allerede er fremført Icon_e_wink
Præcis Icon_e_smile
Svar
#17
Sociologen Skrev:Tillykke med et fedt ur. Panerai er cool Icon_e_wink
Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig, Kim, men jeg tror nu ikke, at jeg kan/vil undvære de 72 timers gangreserve, jeg har på mit 305 med inhouse P.9000-værk. Det er altså sweeeeeet med en relativ lang PR. Og ja; jeg vil meget gerne opgradere til et Panerai med 8 dages PR, når et sådan kommer i 47 mm - til en for mig overkommelig pris.

Lev m 44mm og nap 510, den er rimelig i pris for 8 dags værk
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#18
Hvis jeg skulle have en 44mm med 8 dages værk, så skulle det være 564, hvilket jeg faktisk er blevet tilbudt fra både boutique i Firenze og Klarlund, men det blev til et DeepSea istedet.
Svar
#19
Tillykke med uret, Daniel. Super flot og klassisk PAM! Icon_drool Drømmer selv om et Panerai 512 eller måske 537. (Eller måske et 510, hvis mit smalle håndled kan bære 44mm Icon_flov )
Svar
#20
Tak!
Det er bare at klø på, så skal drømmeuret nok komme Icon_razz
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)