PAM587
#11
Fedt Anders - det er altid skønt at have et ur på vej Icon_smil
Svar
#12
Amehlbye Skrev:Jamen, 422 i 47 mm Icon_razz næste uge engang. Må bare erkende at pam er mit foretrukne mærke.
Et SÅ godt valg Icon_clap Jeg kigger ofte på 372 grundet urets status hos panerister, men jeg ender altid med i stedet at kigge på 422, da jeg synes, at det er praktisk med en power reserve på bagsiden (ikke forsiden, som 423) - særligt når man taler manuelt optræk. Selvom safirglasset ikke har samme glød som plexi-ditto, så holder det sig pænt længere, hvilket jeg finder væsentligt... Og den levende skive (læs: sekundviseren) forsikrer også en om, at uret ikke er 'dødt'. En ret væsentlig detalje i min karakterbog. Endelig er 47mm bare SÅ rigtigt, når vi taler om Panerai Icon_clap

Du skal bare huske at skifte remmen ud til en 26/26 - må jeg anbefale Gunny Icon_razz

Glæder mig til at se billeder og høre om dine erfaringer...
Svar
#13
Netop derfor valget faldt på 422 - pga safir og domed glas, ecru patina, sekundviser og gang reserven bagpå.
Prøvede 372, hos klarlund også fedt ur, men det plexiglas shiner nu altså også en del. Eneste federe ved den er remmen og spændet, men det kan jo nemt tilkøbes Icon_razz
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#14
Jeg afventer, at 372 (med safirglas) eller 422 kommer med ottedages værk Icon_razz
Svar
#15
Jeg er glad for min 422'er Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1

İmage
Svar
#16
Forstår jeg godt Icon_razz
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)