Svar: 93
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Min PAM 351 fra 2010 som jeg købte for nogle mdr siden og har været superglad og kørt uden problemer. Det er desværre blevet defekt. Jeg har kontaktet forhandleren i Holland, men endnu ikke fået svar. Men jeg tænker om nogle af jer ved hvad der kan være sket. Det mistede pludselig sin gangreserve og rotoren begyndt at larme meget. Så jeg kiggede ned i uret(gennem bagsiden) kan jeg se at Rotoren(den der trækker uret op) ikke kan løbe helt rundt, da der i kanten har sat sig en lille skrue fast. Uret kan derfor kun gå når det er i bevægelse. Jeg har selvfølgelig stoppet med at bruge det. Spørgsmål:
1. hvad er der sket?
2. hvad vil en service koste af uret, så frem forhandleren ikke vil løse det?
3. og er det kun Klarlund i dk der kan lave det?
På forhånd tak!
PAM 351, Certina DS Action, Zenith Respirator(som trænger til en kærlig hånd) og Junghans fra 1950 arvet fra min oldefar....
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Jeg tror ikke det koster ret meget, da det kan klares uden service.
Lad være med at bruge det og smid det ind til klarlund.
De skal bare skrue bagsiden af og skrue skruen fast.
Det er noget de sikkert kan klare mens du venter.
Gå ind til klarlund på strøget.
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Kører uret på et P9000 værk? For der har været en del problemer med løse skruer som har givet problemer. Så ville skynde mig ind med det til Klarlund.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg ville personligt også gå ind til en AD, som i dette tilfælde er Klarlund. Ulempen kan dog være at de ikke vil lave det uden at udeføre et fuldt service, men prøv at tale med selve urmageren og pres lidt på. De plejer at være til at tale med
•
tak for svarene!
Jeg er i kontakt med den forhandler jeg købte det af. Men tænker jeg nok tager forbi Klarlund når jeg har mulighed for det...bor jo på sydfyn. Skruen flytter sig ikke så jeg tror/håber ikke den går ned i selve urværket og laver ballade, men vil nok være mere tryg ved selv at aflevere det end at sende det til Holland...også selv om det er dyrere. Kan prøve at tage et billed af det i morgen og lægge op!
PAM 351, Certina DS Action, Zenith Respirator(som trænger til en kærlig hånd) og Junghans fra 1950 arvet fra min oldefar....
•
mcbain Skrev:tak for svarene!
Jeg er i kontakt med den forhandler jeg købte det af. Men tænker jeg nok tager forbi Klarlund når jeg har mulighed for det...bor jo på sydfyn. Skruen flytter sig ikke så jeg tror/håber ikke den går ned i selve urværket og laver ballade, men vil nok være mere tryg ved selv at aflevere det end at sende det til Holland...også selv om det er dyrere. Kan prøve at tage et billed af det i morgen og lægge op!
Læste om et hvor en skrue var gået løs, som havde ridset hele urværket sammen med rotoren.....
•
Jeg undskylder kvaliteten, men I kan se den her:
•
Uden at skulle gøre mig klog på det (jeg er ikke urmager) så burde det være et "easy fix"
Hvor gammelt er uret?
•
KimT Skrev:Uden at skulle gøre mig klog på det (jeg er ikke urmager) så burde det være et "easy fix"
Hvor gammelt er uret?
Fra 2010, købte det for 2-3 mdr siden!
•
Fra 2010 - så er det ikke usandsynligt at de vil mene det skal have et service.
•