Must see i München?
Hey gutter,

Skal til München de kommende dage, og hvis jeg når at se mere end indersiden af et øltelt hvor skal man så gå hen for at se på nogle dejlige ure?

Og er der andre ting der kan anbefales dernede?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Hej Bjørn

Helt klart Deutches museum hvis du har god tid. Der er simpelthen noget for enhver smag- Ubåde, tanks, tog, maskiner til mineindustri og biler. Kort sagt alt hvis man er til mekanik. Kan også anbefale BMW museet og den olympiske by. Og så selfølgelig Hofbrauhaus Icon_e_wink
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar
Paulaner bryggeriet!

BMW museet er virkelig ikke noget særligt imho - kør hellere til Stuttgart og se Mercedes (ca 2 timer).

Derudover er der virkelig ikke det store i München Icon_e_sad
Svar
Kaman123 Skrev:Paulaner bryggeriet!

BMW museet er virkelig ikke noget særligt imho - kør hellere til Stuttgart og se Mercedes (ca 2 timer).

Derudover er der virkelig ikke det store i München Icon_e_sad

Har været i Stuttgart og se en bilfabrik og museum, men det var ikke Mercedes, det var bedre Icon_e_smile

Må lige tjekke Paulaner bryggeriet ud, takker!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Pedellen Skrev:Hej Bjørn

Helt klart Deutches museum hvis du har god tid. Der er simpelthen noget for enhver smag- Ubåde, tanks, tog, maskiner til mineindustri og biler. Kort sagt alt hvis man er til mekanik. Kan også anbefale BMW museet og den olympiske by. Og så selfølgelig Hofbrauhaus Icon_e_wink

Takker!
Mvh. Bjørn
Svar
Kom hjem dernede fra igår, og jeg må indrømme at jeg så ikke meget mere end oktober fest Icon_drinks og så lige hovedpuden på hotellet. Icon_dizzy

Hjemmefra havde jeg dog overvejet BMW samt det olympiske anlæg (som ligger tæt ved).

God tur!
Svar
ultoman Skrev:Kom hjem dernede fra igår, og jeg må indrømme at jeg så ikke meget mere end oktober fest Icon_drinks og så lige hovedpuden på hotellet. Icon_dizzy

Hjemmefra havde jeg dog overvejet BMW samt det olympiske anlæg (som ligger tæt ved).

God tur!

Sidder i lufthavnen nu og venter på flyveren hjem, og må indrømme at jeg ikke nåede at se andet heller Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)