Oris Aquis Depth Gauge - Gummi eller lænke?
Selv er jeg mest på gummiremmen. Et mere råt lok, mere behagelig at have på, og så synes jeg lænken er en smule kluntet Icon_e_biggrin

İmage

İmage
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Klart gummi herfra Icon_razz
Svar
Sikker Sex = gummi ( fedt ur ) Icon_hello
Svar
Klart gummi Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg må indrømme at nogle af mine Oris ure har mulighed for at vælge gummi og lænke og i starten valgte jeg gummirem, men er kørt træt i det og foretrækker lænken, som i sommervarmen er mere behagelig og Oris lænker er på ingen måde kluntede eller hvad man nu bruger af ord. Icon_e_wink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
De par gange jeg har prøvet det pågældende ur har jeg klart følt at lænken var behagelig at have på armen og den fremstår også med en god kvalitets følelse. Jeg er bare mere til gummiremmen når vi snakker udseende.
Svar
Jeg synes lænken er af rigtig fin kvalitet. Bærekomforten er absolut heller ikke tosset. Jeg synes dog at uret kommer til at virke FOR chunky og oversized med lænken, som i sig selv er meget buttet og robust i sit udtryk Icon_razz
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Jeg overvejer selv at købe en lænke til mit Prodiver date, så hvis du skal sælge den siger du til.
Svar
Jeg venter med at komme med min mening til mandag aften;)
Svar
Jeg kan lide begge dele, men hvis jeg skulle vælge, ville det blive lænke Icon_love
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)