Svar: 93
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tak for jeres svar. Det er en PAM 351 jeg gerne vil have og tænker at den pga Titanium ikke vil føles så tung. Jeg synes bare 1950 kassen ser fed ud. Her er mit lille håndled med base model. Jeg hælder nok til at tage chancen og eller må jeg flippe den!
PAM 351, Certina DS Action, Zenith Respirator(som trænger til en kærlig hånd) og Junghans fra 1950 arvet fra min oldefar....
•
Svar: 160
Tråde: 11
Givet Likes: 1
Jeg har ca samme størrelse håndled som dig og bruger til hverdag et 352(samme som 351, bare født med lænke) og netup den lidt lettere vægt gør en stor forskel for komforten efter min mening. Alt efter hvor stramt du har det på, kan det godt give lidt problemer med at få det ind under nogle skjorte ærmer, pga. højden på de 18mm. Men da jeg ikke bruger skjorte hver dag, ser jeg det ikke som et problem.
Jeg bor i kbh området og du må endelig sige til hvis du vil se det over en kop kaffe.
•
tak Loft for svarret og tilbuddet. Er desværre ikke muligt da jeg er på sydfyn. Men jeg har besluttet at tage chancen og har bestilt en PAM 351, så nu glæder jeg mig bare til at modtage den!!
PAM 351, Certina DS Action, Zenith Respirator(som trænger til en kærlig hånd) og Junghans fra 1950 arvet fra min oldefar....
•
Så har jeg modtaget min superfede 351 og det sidder helt perfekt. Så lækker en klokke. Billeder skal nok komme op i weekenden!
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Fedt - tillykke med det

Jeg glæder mig til en masse billeder
•
Svar: 143
Tråde: 4
Stort tillykke, vi vil se billeder
•
Svar: 160
Tråde: 11
Givet Likes: 1
mcbain Skrev:Så har jeg modtaget min superfede 351 og det sidder helt perfekt. Så lækker en klokke. Billeder skal nok komme op i weekenden!
Tillykke med det, det er et dejligt ur =)
•