Nyt CH6 - hvad kan man tage for det?
#1
Hej,

Jeg har et CH6 i bronze på vej med sort skive, keramisk lunetteindlæg, fladt glas og gyldne visere på vej ind her inden for de næste par uger. Uret kommer med de to standardremme (brun læder og sort Maddog hajrem) samt en sort Isofrane gummirem. Derudover har jeg tilkøbt CH1 spændet i bronze i 22mm til montering på Isofrane remmen.

Samlet pris for pakken er i dag ca 6.750 kr, men hvad kan man tage for det i ubrugt stand?

Har et andet (ikke urrelateret) projekt, som det muligvis var "sjovere" at bruge pengene på, så derfor vil jeg eventuelt sætte uret til salg inden det bliver taget i brug - og her vil jeg gerne høre jeres bud på, hvad man kan tage for det?
MVH Jesper
Svar
#2
Du skal vel ligge et sted hvor en evt køber stadigvæk spare lidt
Men stadigvæk en pris der afspejler at uret er nyt med garanti og alt det.

Tænker lidt under 6k Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Helt enig med Jacob, lige under de 6K i ubrugt stand ville nok være en god pris Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#4
Takker for input - så har jeg lidt at gå ud fra når/hvis der skal laves en salgsannonce Icon_e_smile
MVH Jesper
Svar
#5
Uden Isofrane tager jeg kr. 4.795 for dem jeg har på vej ind. Så til 6k kommer det nok til at ligge et stykke tid Icon_e_wink
Svar
#6
Tak for input Claus Icon_e_smile

Isofrane og CH1 spændet ligger på 1.000-1.100 kr hvis man bestiller det for sig selv (efter hvad jeg lige har kunnet finde af pris på Isofrane), så hvis man laver en samlet pris på 5.500 er det vel nogenlunde OK?
MVH Jesper
Svar
#7
Prøv
Svar
#8
Besluttede mig for at gå lidt længere ned i udbudspris, så nu er der oprettet en salgsannonce på 5.350 kr Icon_e_smile

Dog en lidt "tam" annonce da jeg ikke har modtaget uret endnu og derfor heller ikke kan indsætte billeder :-(
MVH Jesper
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)