Ure der ikke kommer ind på top 3
Har i det også sådan at der er modeller der aldrig bliver anskaffet fordi de ligger lige uden for top 3 og altid bliver overhalet indenom eller fordi pengene ikke rækker?

Jeg har altid synes at denne måske er den lækreste Portuguese. Stilen er ihvertfald helt i top og værket interessant. Ref. 2000:
İmage
Hvorfor er det ikke blevet til noget med det køb? For det første ligger de på 50k+ hvilket ikke er småpenge og for andet har jeg haft en ref. 5001 (som kunne være et alternativ) som dengang blev handlet (købt og solgt) for helt andre priser end i dag og som gør at jeg mentalt ikke kan finde de penge der kræves i dag.

Denne har jeg altid synes om fordi den blander tool med god stil. Submariner 116613:
İmage
Den er altid blevet overhalet af SS udgaven som ligger i et andet prisleje og som også bare er lækker.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det er vist det jeg vil betegne "Tudor-fænomenet" Icon_e_wink Man syntes de er lækre, men når $ skal fyres af overhales de af andre med et mulehår Icon_mad

Sådan har jeg det med MANGE ure. De ligger lige udenfor listen over potentielle keepers når man vægter prisen og tiltrækningskraften op mod hinanden. Jeg kan nævne:
PP 5980, JLC Duemetre, AP ROO 18K, Rolex 116505, LW og mange mange flere Icon_rolleyes

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
KlausM Skrev:Har i det også sådan at der er modeller der aldrig bliver anskaffet fordi de ligger lige uden for top 3 og altid bliver overhalet indenom eller fordi pengene ikke rækker?

Jeg har altid synes at denne måske er den lækreste Portuguese. Stilen er ihvertfald helt i top og værket interessant. Ref. 2000:

Mvh
Klaus
Ja, sådan har jeg det med f.eks. PP Nautilus...

Den Portuguese, du viser, er helt sikkert meget smuk og interessant. Det er vist en ref. 5000, men lad os nu ikke hænge os i detaljer. Jeg er sikker på, at du kender denne fine artikel om uret, men det kunne jo være, andre ikke gør.
JK
http://people.timezone.com/msandler/Arti...eview.html
Svar
Tak for link jk Icon_e_biggrin1
Korrekt det er en ref 5000 og kaldes 2000.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)