20-05-2014, 07:27 PM
Hvad er jeres mening om steinhart ure? Er det et fornuftigt urværk og hvad med deres design hvad mener i om det?
|
Steinhart ure mening
|
|
20-05-2014, 07:27 PM
Hvad er jeres mening om steinhart ure? Er det et fornuftigt urværk og hvad med deres design hvad mener i om det?
20-05-2014, 07:32 PM
Deres design?! det er oftest ikke deres...
I say no more! __________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that! //Berg
20-05-2014, 07:44 PM
De stjæler med arme og ben og fortjener ikke ret meget opmærksomhed i mine øjne.....
20-05-2014, 07:47 PM
Hej Calle
Steinhart er et mærker det virkelig deler vandende og herunder er der et par tråde med markante meninger for og imod Trådene indeholder også andet, men der er masser om Steinhart. Så sæt dig godt til rette <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=8&t=5361&hilit=steinhart" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=5361&hilit=steinhart</a><!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=5305&p=77276&hilit=steinhart#p77276" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5305&p=77276&hilit=steinhart#p77276</a><!-- l --> Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-05-2014, 07:49 PM
Og hvis du har virkelig god tid indeholder denne tråd også flere gange en del om Steinhart
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=4410&hilit=steinhart" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=4410&hilit=steinhart</a><!-- l --> Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-05-2014, 07:53 PM
Hej Calle86!
Som du sandsynligvis allerede har fornemmet, er Steinhart desværre et sprængfarligt emne på dette forum, da mange herinde mener, at de blot laver Rolex-kopier og dermed er tyveknægte. Jeg er imidlertid selv stor fan af mærket og dets ure, da jeg synes, at de fleste af deres modeller er super flotte og fremfor alt udført i virkelig høj kvalitet - specielt når man har deres ekstremt lave priser in mente. Rent faktisk synes jeg, at Steinhart er den af alle producenter, hvis ure giver allermest "valuta for pengene". At nogle af deres modeller er kraftigt inspireret af for eksempel Rolex, benægter jeg slet ikke, men i min verden er der heller ikke det fjerneste galt i at hente inspiration hos hinanden. Som jeg hver gang siger, når Steinhart´s ure er oppe og vende: "Havde Rolex et problem, havde de nok gjort noget ved det for år og dag siden" Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
20-05-2014, 07:58 PM
Ralle Skrev:Som du sandsynligvis allerede har fornemmet, er Steinhart desværre et sprængfarligt emne på dette forum.På ingen måde. Der er bare meninger der er forskellige, fuldstændig som det skal være og hele ideen med et debatforum. Og ingens er mere rigtig end andres, ligegyldig om man synes de laver super ure eller efterligninger. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-05-2014, 08:05 PM
Tak for svarene og jeres mening. Jeg mener selv at det ser ud til at være lækre ure, men har aldrig set et in Real life så ville lige høre om kvaliteten var god nok? Og om det er en efterligning er jeg egentligt ligeglad med!
20-05-2014, 08:05 PM
KimT Skrev:Ralle Skrev:Som du sandsynligvis allerede har fornemmet, er Steinhart desværre et sprængfarligt emne på dette forum.På ingen måde. Der er bare meninger der er forskellige, fuldstændig som det skal være. Og ingens er mere rigtig end andres, ligegyldig om man synes de laver super ure eller efterligninger. Du ved jo godt, hvad jeg mener, Kim Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
20-05-2014, 08:09 PM
Der er masser af begejstring for nogle micromærker, også uden kanoner
Jeg ved udmærket hvad du mener og synes det er lige som det skal være. Ligesom du meget gerne skal kunne udtrykke din positive holdning overfor mærket, skal andre også kunne udtrykke deres negative holdning. Hvis der kun er plads til positive holdninger, er det jo ikke et debatforum. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|