Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
I min verden ville det være et uhensigtsmæssigt bytte.
BP er noget af det fedeste man kan købe... God stil, flot og en lækker historie.
Suben, jo den har historie, men den bliver sku så almindelig og kedelig... Selvom den er grøn!
Keep the beast!
Svar: 15
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Mange tak for svarene
Beholder min bp og sparer op til hulken

kan se der lige pt kun er 2 brugte til salg i dk.
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeg havde også holdt BP'en og gjort det samme som dig - sparet skillingerne op til Hulken....
MEN - havde jeg lyst til at prøve Hulk'en asap og spare udsigterne til denne var lange og triste, så kan jeg ikke se at der skulle være noget problem i at bytte dig den ene eller den anden vej, så længe du bare selv føler at du har gjort en ok handel!
Der er jo ingen af de to ure, der på nogen måder er sjældenheder, så de kan nemt hver især genanskaffes....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
du skal prøve Hulken først - jeg var vild med den, indtil jeg prøvede den.
Den føles lille og ligner et stykke legetøj, så derfor var den ikke noget for mig.
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
To forskellige ure med fordele og ulemper:
BP: Klassisk Pilot med fed historie, lækkert og specielt værk, mere understated end Rolex...
Hulk: Mere robust end BP'en, Rolex på godt og ondt;), omsættelighed/gensalgsværdi
Ingen af modellerne er specielt svære at genanskaffe, så du kan let prøve at bytte uden de store konsekvenser. Skulle du fortryde, er det let at køre baglæns igen.
/Mads
•