Evt bytte fra iwc til rolex
Hej

Jeg går og overvejer at bytte mit iwc Big pilot ref 50054 år 2012,til et rolex hulk år 2011-2014+ lidt extra til mig,
Hvad er jeres holdning til det? Er det for alm et ur i forhold til iWcen,og er det at gå ned af ranglisten?
Svar
Hvis du syntes at det er det rigtige for dig så skal du da gøre det,
Men jeg er ret sikker på at du vil møde flere Subs end BP i gadebilledet.

Uanset hvad du vælger er der tale om kvalitet. Icon_cool
Og personlig ser jeg begge mærker i samme højde på stigen.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Mit svar er meget subjektivt og udelukkende min holdning Icon_e_wink
Jeg mener ikke det er at gå ned af rangstigen og skulle jeg foretage det valg, ville jeg uden tvivl gøre det.
Svar
Det kan du dybest set kun selv afgøre, men når du nu spørger, så ville jeg aldrig gøre sådan et bytte.

Du er jo selv inde på det: Du bytter et markant, sjældent ur med et ur, som der (bortset fra farven) er snesevis af på enhver nogenlunde veldreven cafe i de mere bebyggede dele af landet. Icon_e_biggrin1

JK
Svar
Jeg havde sgu' nok beholdt IWC'et
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
I min verden ville det være et uhensigtsmæssigt bytte.
BP er noget af det fedeste man kan købe... God stil, flot og en lækker historie.
Suben, jo den har historie, men den bliver sku så almindelig og kedelig... Selvom den er grøn!

Keep the beast! Icon_razz

//Berg
Svar
Mange tak for svarene Icon_e_biggrin1

Beholder min bp og sparer op til hulken Icon_e_wink kan se der lige pt kun er 2 brugte til salg i dk.
Svar
Jeg havde også holdt BP'en og gjort det samme som dig - sparet skillingerne op til Hulken....

MEN - havde jeg lyst til at prøve Hulk'en asap og spare udsigterne til denne var lange og triste, så kan jeg ikke se at der skulle være noget problem i at bytte dig den ene eller den anden vej, så længe du bare selv føler at du har gjort en ok handel!

Der er jo ingen af de to ure, der på nogen måder er sjældenheder, så de kan nemt hver især genanskaffes....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
du skal prøve Hulken først - jeg var vild med den, indtil jeg prøvede den.
Den føles lille og ligner et stykke legetøj, så derfor var den ikke noget for mig.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
To forskellige ure med fordele og ulemper:

BP: Klassisk Pilot med fed historie, lækkert og specielt værk, mere understated end Rolex...

Hulk: Mere robust end BP'en, Rolex på godt og ondt;), omsættelighed/gensalgsværdi

Ingen af modellerne er specielt svære at genanskaffe, så du kan let prøve at bytte uden de store konsekvenser. Skulle du fortryde, er det let at køre baglæns igen.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)