07-05-2014, 05:38 PM
Hvad ville i anbefale af ur til håndværkeren som gerne vil ha et lækkert ur som kan tåle en del.
|
Godt ur til håndværkeren
|
|
07-05-2014, 05:38 PM
Hvad ville i anbefale af ur til håndværkeren som gerne vil ha et lækkert ur som kan tåle en del.
07-05-2014, 05:45 PM
Rolex
07-05-2014, 06:00 PM
Det kommer lidt an på hvordan du definerer et "lækkert" ur og hvilket budget vi snakker
Skal det være mekanisk eller må det gerne være quartz? Jeg har længe selv overvejet en "beater" som bare skal kunne være på armen til det hele, også når jeg sidder med hånden inde i et teknikskab hvor ridser er uundgåelige. Jeg foretrækker et mekanisk, idet jeg har flere quartz i forvejen og jeg er kommet frem til at et klassisk (kedeligt) Rolex er vejen frem, men det er selvfølgelig smag og behag Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
07-05-2014, 06:04 PM
Kommer meget an på hvilken type håndværker, der er tale om.
En arbejdende murer kan næsten ikke bære et ur. Det bliver ødelagt af snavs, støv og andet på no time. Kender dog et par murermestre, der render rundt med Rolex, men de fleste bruger vel bare uret i mobilos. Jeg ville personligt vælge et sort G-Shock. Mvh Kim
07-05-2014, 06:17 PM
Er det til det helt hårde hvor det måske vil være for hårdt for et mekanisk værk er mit valg Pingo. Står man f.eks. med en lufthammer meget af dagen, vil jeg klart ikke anbefale et mekanisk ur
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
07-05-2014, 06:18 PM
Jeg er rustfast kleinsmed så det vil nok komme til at få nogle knubs. Ved ikke helt hvad budget det skal være men det skal ikke vare alt for dyrt
07-05-2014, 06:20 PM
Jeg havde nappet et Certina DS Action Diver automatic.
Safirglas Mekanisk urværk DS = Double Security Evnt i titaniumsudgaven. Mvh Kim
07-05-2014, 06:22 PM
Gode mekaniske ure til fornuftige priser er der masser af. Jeg ved godt at jeg siger det samme som altid, men Seiko og Certina går man aldrig galt i byen med. Og er budgettet lidt højere, dukker der pludselig mange spændende micromærker op. Se f.eks. denne liste <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=8&t=4749" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=4749</a><!-- l -->
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
07-05-2014, 06:34 PM
Steinhart
Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
07-05-2014, 07:01 PM
Det steinhart du foreslår ser virkelig lækkert ud det kunne godt være et muligt emne.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|