Mit første Panerai
#11
hr.holm Skrev:Tillykke med det.. Har selv kigget på den men valget blev et andet.
Lidt for dress til dig:)
Svar
#12
Avs den er lækker, stort tillykke skal der lyde herfra Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#13
T.Hansen Skrev:Avs den er lækker, stort tillykke skal der lyde herfra Icon_e_wink
Hvem der bare havde armen til sådan en sag, hva Tom:)
Svar
#14
Kristofferj Skrev:
T.Hansen Skrev:Avs den er lækker, stort tillykke skal der lyde herfra Icon_e_wink
Hvem der bare havde armen til sådan en sag, hva Tom:)

Ohh yes I wish Icon_head
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#15
Stort tillykke Icon_e_smile

Jeg er selv på jagt og 422 er en af dem jeg også kunne være interesseret i, så er nysgerrig hvad du har måtte slippe for sådan klokke?

\Kenned
Svar
#16
Tillykke med et super fedt PAM. Ét jeg ofte kigger på. Smid en 26/26-rem på, så er den HELT i vinkel Icon_e_wink
Svar
#17
Kenned Skrev:Stort tillykke Icon_e_smile

Jeg er selv på jagt og 422 er en af dem jeg også kunne være interesseret i, så er nysgerrig hvad du har måtte slippe for sådan klokke?

\Kenned
Hej Kenned,

Du har en PB

\\Brian
Svar
#18
Virkelig flot og godt valg
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#19
Sociologen Skrev:Tillykke med et super fedt PAM. Ét jeg ofte kigger på. Smid en 26/26-rem på, så er den HELT i vinkel Icon_e_wink

Helt enig, et stort spænde klæder det ur. Stort tillykke!!

Mvh
Michael
İmage
Svar
#20
Tillykke med et fedt ur Icon_e_smile

Hvis du skal bruge et par ekstra remme, har jeg har et par fede 26mm remme tilsalg på itstime.dk på salgs-siden. Super kvalitet til en god pris.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)