Rolex Daytona - super eller absurd opgradering?
#1
Kære Rolex venner,

Jeg har et Rolex Daytona 116523 med Blue Arab dial og overvejer at opgradere til et 116509. Jeg er entydigt glad for mit 116523 og elsker den blå skive. Samtidigt er jeg på et hvidguldstrip, hvor jeg er fan af at uret er underspillet. Jeg ønsker ikke to Daytona i samlingen og er i tvivl om opgraderingen er en idiotisk idé, da den kommer til at koste 50-75k.

Hvad synes I?

İmage


İmage
Svar
#2
Klart super Icon_party

Jeg er vild med det underspillede i hvidguldsversionen og jeg kigger jævnligt langt efter lige præcis Daytona i hvidguld.

Do it.......
Svar
#3
Pyha. Det er mange penge.

Men hvis du har dem og det betyder noget for DIG, så skal du gøre det.

Begge ure er vildt smukke og unikke imho.
Mvh Kim 
Svar
#4
Two tone er lidt for 90'er agtigt, så helt klart ja tak til den der smukke hvidguldssag, kanont flot!
Svar
#5
Go for it !
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#6
En super absurd opgradering... Ej, hvis jeg stod og skulle vælge, ville jeg springe på uret i hvidguld, men havde jeg det andet, ville jeg ikke give de 50-70K for at skifte. Nu er jeg studerende, men hvis du har pengene tilovers og det ville gøre dig glad, så go for it Icon_razz
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
#7
Måske tager jeg fejl, men jeg synes nogen gange, ikke så tit, men det sker, at man kan få stålmodellen med den skive, og så ville jeg hellere købe den som subliment hvis det var mig. Dog er det jo kun hvidguldsmodellen, som har den fra fabrikken, så service ved Klarlund kunne blive et problem. De andre AD tror jeg ikke ville have et problem. Personligt synes jeg at hvidguld og Platin ligner alt for meget stål til at jeg ville ofre en formue på uret.
Svar
#8
Super opgradering!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#9
Hvis du har pengene, så synes jeg, du skal slå til.

Citat:Two tone er lidt for 90'er agtigt

Og Datejust i two-tone er 70'er morfar!
Svar
#10
Jeg var ikke klar over at two-tone Daytona var 1990er agtig. Det trækker ned da jeg nu får billeder af Brandon fra Beverly Hills 90210 gå rundt med et two-tone Daytona.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)