Klarlund service - erfaringer
Hepsen.

Jeg er netop kommet hjem med mit PAM 312 efter en udvendig overhaul hos Klarlund.

Meget fornemt arbejde, hvis man ser bort fra at de har efterladt støv inden i uret, og bagkassen ikke er ordentlig renset. De får det tilbage igen.

Er der andre som har haft lignende oplevelser med service fra Klarlund?

Floe
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Jeg har kun haft gode erfaringer med Klarlund, så jeg kan ikke bidrage med noget.

Jeg flytter dit indlæg ned i underforummet "Referencer" som er beregnet til spørgsmål og referencer som dette. Det optimale er at have dem alle samlet i et underforum, idet det så med tiden gør det nemmere at bruge søgefunktionen, når man efterspørger info om en konkret forhandler.
Svar
Har aldrig selv haft et ur til polering hos klarlund, men har da både hørt og set adskillige eksempler som alle var 100% tilfredsstillende;)

Anyway sålænge fejlen bliver rettet problemfrit, og det bliver den med sikkerhed når vi snakker klarlund.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Det er nu også min fornemmelse Icon_e_smile

Derfor undrer det mig også lidt at der sådan er sjusket i det her tilfælde. Selve poler-arbejdet er dog super fornemt udført.
JS Watch Islandus
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Blot som opfølgning Icon_e_smile

Jeg var i Klarlund med uret i mandags sen eftermiddag og dagen efter ved middagstid var det klar til afhentning.

Alt var fixet perfekt, og uret er spotless. Alt i alt super service, når det nu ikke gik helt som det skulle i første forsøg.

Thumbs up herfra Icon_clap
JS Watch Islandus
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Klarlund yder altid super service er min opfattelse
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:Klarlund yder altid super service er min opfattelse

Icon_+1
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Har fået serviceret ét Rolex Submariner incl. polering og fået poleret en Rolex Explorer II op til fabriksstandard på den nye maskine. Begge jobs udført til UG med kryds og slange. Derudover har jeg fået matteret midterled på et Rolex GMT Master II'c (ikke det jeg har nu). Slutteligt har Klarlund UDEN at tage betaling for det, byttet en skrue i en Rolex lænke, hvor jeg selv havde smadret kærven (Rolex havde havde givet den LocTite fra fabrikken). Jeg har fået fjernet hairlines på en Rolex lænke og spænde... også uden beregning. Slutteligt mistede jeg en stift til at fæstne lænken på urkassen på mit Rolex 5513 (da jeg havde det). Klarlund monterede en stift for mig igen uden beregning. Jeg har KUN positivt at sige om Klarlund.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)