IWC støtter unge filmfolk
Også i år vil IWC bortauktionere et specielt ur til fordel for Tribeca Film Institute i New York. Instituttet, som støtter unge talenter med dårlig økonomi og social baggrund blev stiftet af bl.a. Robert De Niro, Jane Rosenthal og Craig Hatkoff i 2001.
Det specielle ur, som IWC donerer, er et Spitfire Chronograph i 18 karat guld med caliber 89365, som har hele 68 timers power reserve. Uret sælges af auktionsfirmaet Antiquorum i New York d. 9/4-2014, så det er bare at finde kreditkortet frem.
De røde sub dials er angiveligt inspireret af de røde løbere, som ofte rulles ud i forbindelse med filmfestivals. Om man kan lide farven, er vel en smagssag.
JK
İmage
İmage
Svar
Umiddelbart ville jeg ikke være vild med de røde subdials, men sammen med guldet spiller det ret godt IMHO.
Svar
KimT Skrev:Umiddelbart ville jeg ikke være vild med de røde subdials, men sammen med guldet spiller det ret godt IMHO.

Enig... Det spiller 100 på dette ur Icon_cool Har for et års tid siden stået med en "billig" ref. 3717 i Rosé gold i hænderne, men mindes at Mads talte mig fra at købe den! Men kommer den forbi igen til den pris, kunne jeg meget vel finde på at nappe den Icon_e_wink - Der er et eller andet over de Piloter i guld Icon_e_surprised
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:Har for et års tid siden stået med en "billig" ref. 3717 i Rosé gold i hænderne, men mindes at Mads talte mig fra at købe den!
Du må da ikke lytte til ham Icon_e_biggrin1
Svar
Et meget smukt ur, dog er jeg ikke selv så meget til guld. Fine detaljer og bagkassen er også rigtig flot. Kan godt lide at man har 'gnistet' i bunden af griberillerne.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Hvis guldudgaven bliver for dyr på auktionen, er der mulighed for at købe en version af uret i stål. IWC har lavet en LE på 100 ure. De sælges dog kun i de amerikanske IWC butikker, som du, så vidt jeg husker, kan finde i New York, Miami, Los Angeles og Las Vegas.
JK

İmage
Svar
Så blev gulduret solgt på Antiquorums store auktion i New York. Det højeste bud på 55.000 $ kom fra en køber i auktionslokalet. Hertil kommer salær på 25% til auktionshuset, så køber må bøde ca. 375.000 kr. Godt pengene går til et godt formål.

JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)