Så er det igen hvalpetid
Som nogen måske ved et det med Vintage ure kun en biting ifht. min altoverskyggende interesse: FT Spaniels til jagt.

Jeg har jo pt. 2 gamle hunde (9 og 10 år) og fik derfor en hvalp i 2012, men den måtte jeg desværre lade aflive som 7 måneders da den fik kræft.

Det har taget tid at komme over, men nu er der altså bestilt en hvalp igen.

Jeg får den til maj. Den blev født i fredags og bor på kennel Flore på Djursland.

Jeg mødte moderen, som blev importeret fra Irland sidste år, på markprøve på Krengerup Lolland i november. En dejlig sort hvid tæve med fart og stil........ Og ikke mindst, ro i hovedet når den ikke er på. FTCH Clodahill Farah, hedder hun og det er dens 3. kuld, så vi ved hvad den avler.

Faderen er FTW Blueberry Sherbet of Commonshall som også blev importeret for et eller to år siden. Den har avlet nogen af de bedste FT Spaniels der føres på prøver i dag.

Jeg blev skrevet op i november som nr 4 til en tæve. Der kom 5, så der var jeg heldig.

Nu kan tiden kun gå for langsom..

Jeg ved der er andre herinde som går lidt på jagt, men er der andre der arbejder med jagthunde?

vh baun
Svar
Altid spændende at vente på en hvalp. Meget mere spændende end at vente på et ur Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)