Afstemning: Hvor mange er vi herinde som har et:
Seiko MarineMaster 300
Seiko MarineMatser 600
Seiko Tuna (alle slags)
Seiko Sumo (SBDC00x)
Jeg har tidligere haft et af ovenstående ure
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 14-07-16207

En lille Prospex optælling
Hej

Noget nyt fra Basel i år er Prospex serien bliver introduceret i Danmark. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
Betyder det salg og service af MM300, Sumo m.m. i DK? For det vil da være ret fedt.
Svar
Peter Skrev:Hej

Noget nyt fra Basel i år er Prospex serien bliver introduceret i Danmark. Icon_e_biggrin1

MVH Peter

Det må vi da lige høre lidt mere om Icon_hello
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Peter Skrev:Hej

MVH Peter

W00t, tell us more!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Kan det være derfor seiya Japan, ikke sender til EU og UK mere ? Står ved Astron og grand seiko modellerne ?
Svar
Hmmm måske, men burde vel ikke have noget med Prospex at gøre? Men hvis Seiko har planer om at distribuere modeller til danske AD'ere så ved jeg ikke om de ville forsøge at sætte en stopper for andre der sælger direkte til kunder i Europa??
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Skal en dansk Seiko AD tage imod og behandle en garantisag på et ur købt hos en Seiko AD i et andet land?
/
Kristen
Svar
khbk Skrev:Skal en dansk Seiko AD tage imod og behandle en garantisag på et ur købt hos en Seiko AD i et andet land?
/
Kristen

Kommer vel an på om der er World Wide garanti på uret, det må stå på garantibeviset. Gør der det, og den danske AD selv forhandler samme model, så skal han tage det ind, er mit gæt.
Mvh. Bjørn
Svar
Jeg har ingen anledning til at gøre brug af garanti, da uret fungerer perfekt.
Men jeg tænkte "hvis nu....." med mit MM300, som netop ikke forhandles i DK.
Uret er nyt med alle papirer fra tysk AD.
/
Kristen
PS
Det går konstant +5 s/24 t
Svar
Du kan få fixet dit Prospex efter behov hos Seiko i Tyskland,
Og jeg kender ihvertfald en dansk AD der gerne formidler forbindelsen. Icon_cool

Don't worry. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)