Svar: 20
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
min kære frue bliver 30år inden længe. i den forbindelse mener jeg det er på tide vi skifter den gamle 26mm datejust ud med en 36mm. jeg er faldet over denne her som er inden for mit budget.
men men men......... hvad er det for en lænke og lynette der sidder på dette ur? ikke noget jeg er faldet over før?
[url]"http://www.dba.dk/herreur-rolex-vil-du-have/id-1006728699/billeder/1/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dba.dk/herreur-rolex-vil-du- ... illeder/1/[/url]
prisen er lidt høj når man tænker på at der hverken er boks eller papir på uret.
mvh lasse lemke
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Uret er kosher. Den der "riflede" overflade er en modedille fra 80´ne som skulle efterligne (eller har hentet inspirationen fra) træbark. Kan man lide den er så smagsag. Prismæssigt er de her tingester
billigere end de helt almindelige.
Men, det som undrer mig er at uret prøves at sælges som "solid 18kt guld", men uret ser nu for mig at være en guld - stål model. Lænken er 100% sikkert guld-stål og urkassen ligner nu også stål med guldlynette. Billederne er elendige - så dårlige at jeg turde ikke at sætte hovedet på blokken.
Umiddelbart ser skiven OK ud men den her type brillantskive er nu ikke noget som får prisen at ringe helt oppe ved skyerne. Ikke engang hvis uret var 18kt solid guld (som jeg tvivler).
Uret er ikke 55K værd, uanset hvad.
Mit foreslag er: Find en DayDate med præsidentlænke i netop 18kt "solid guld". På den svenske urforumets salgsider plejer der altid at være en eller to for noget modsvarende DKK 40 - 45K. Se her:
http://www.timetotalk.se/ fra denne forum tør du at købe uden frygt - svenskerne holder hårdt og brutalt selvjustice og der ikke nogle fusentaster som prøver at sælge noget bras. Altså, det modsatte af DBA.
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Uden at have forstand på uret (som John) så ser jeg altså billederne som 100% guld og ikke guld/stål.
Jeg tror det er de forskellige overfladebehandlinger der snyder dig på billederne John.
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jeg tør ikke at sætte hovedet på blokken ang. dette ur - pga. de dårlige billeder. På min skærme ser det ud som guld - stål, men som Kim skriver,
kan det være pga. forskelligt behandlede overflader.
Men la´ os sige så at
hvis uret er solid 18kt, er den her "træbark" meget svært at sælge og prismæssigt pænt under de "normale" udgaver.
Uret er stadigvæg IMHO ikke 55K værd og mit råd er at kigge på salgsiden her, men specielt på den svenske ditto pga. at i Sverige er det lidt med ure som det er med biler; de har der 10 ganger mere af de fede dyre modeller end vi her i DK.
(Hvorfor det ville være OT at gå i gang at snakke om her

)
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 339
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
jeg synes nu uret ser meget guld ud

og de 55 er vel sat fordi det i danmark er mærkeligt hvis ikke man byder 20-30 % under udbudspris

. en tysker gad ikke engang svare på de bud en dansker sender på dba. ( og dette er ikke møntet på trådstarter eller andre i tråden eller siden her ,bare en generel betragtning)
•