Hi-Fi
#11
Nåh, vi kom vist lidt off topic i tråden "Dagens valg af ur", så jeg tænkte at vi kunne fortsætte hifi-tosseriet herinde Icon_twisted Icon_e_biggrin1

Selv har jeg været en del igennem de sidste 7-8 år, men er efterhånden endt op med noget som fungerer for mig, og som også har stået her i en del tid nu Icon_e_smile

Det nuværende setup består således af:

- JM.Lab Focal Electra 1007 BE Macassar Ebony
- Thourhauge i270
- Accuphase DP-65
- Theta DSPro Prime
- Diverse kabler fra VdH og Xindak
- Hjemmebygget "rack" til grejet

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Et par velintegrerede akustikplader er der også blevet plads til:

İmage

Forstærkeren er nu ganske fin når mørket falder på. Her på et tidligere rack:

İmage
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
#12
Mikkel....jeg må lige spørge om du stadig har dit sæt Dynaudio SE til salg? I så fald er jeg interesseret.
Vh Per Lund Madsen
3032 4158
Svar
#13
Jeg har det helt store 5.1 system, Denon receiver (ikke rigtig Hifi) med Dali Evidence 870, C70, og 370, samt en sub fra System Audio.

Vi skal flytte nu er jeg kan slet ikke se hvordan mit nuværende setup skal kunne passe ind, og har derfor tænkt mig at sælge det hele. For et par år siden på Hifi messe (aus dusseldorf) hørte jeg Dynaudio XEO 3. Fuldstændig trådløse aktive højtalere, som spiller glimrende. Og disse har jeg tænkt mig at købe.
Seiko Monster SKX799
Audemars Piguet 15300 "Blue"
Panerai Luminor Marina PAM00111
Min fotograf side fluxdonphotography
İmage
Rolex by fluxdon, on Flickr

Svar
#14
Herhjemme er vi røget på sonos bølgen, og til TV'et har vi et sæt Scandyna (som blev valgt mere pga udseende end deres lyd).

Det er ved at være mange år siden, at der stod et par store Dali gulvhøjtalere i stuen, ja de forsvandt faktisk under mystiske omstændigheder, da jeg flyttede sammen med fruen. Icon_e_wink
Svar
#15
Jeg har fundet et kompromis mellem ok lydkvalitet og design i disse høje banditter:
İmage

Udover det så er lejligheden plastret til med højttalere af forskellige afskygninger (der skal jo være lyd i alle rum), som alle på den ene eller anden måde er connected til AirPlay Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#16
https://www.hifiklubben.dk/stereo/hfk-re...streaming/

Jeg overvejer meget kraftigt at anskaffe dette sæt, som jeg blev anbefalet i HiFi-Klubben, men er der nogen her, der kan give et input, godt råd eller andet? Icon_smil

På nuværende tidspunkt har jeg et på MicroPods, som ikke er meget værd, men jeg ønsker egentlig bare at opgradere en smule, så jeg er ikke ude i store pakker, hvilket der heller ikke er plads til. Min stue er ca. 20 kvm, så det er ikke meget, der skal spilles op. Det er primært til film.


/Mads
Svar
#17
(08-02-2017, 04:44 PM)MadsA Skrev: https://www.hifiklubben.dk/stereo/hfk-re...streaming/

Jeg overvejer meget kraftigt at anskaffe dette sæt, som jeg blev anbefalet i HiFi-Klubben, men er der nogen her, der kan give et input, godt råd eller andet? Icon_smil

På nuværende tidspunkt har jeg et på MicroPods, som ikke er meget værd, men jeg ønsker egentlig bare at opgradere en smule, så jeg er ikke ude i store pakker, hvilket der heller ikke er plads til. Min stue er ca. 20 kvm, så det er ikke meget, der skal spilles op. Det er primært til film.


/Mads
Jeg har de højtalere og er altså positivt overrasket over hvor godt de gør det, størrelse og pris taget i betragtning! Har så en denon forstærker med dab dertil men mon ikke den der er fin dertil!

/insert clever or funny note here\
Svar
#18
Tak for svar! Icon_smil

Er det til film eller musik, du bruger det til?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)