Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Givet Likes: 0
Jeg kigger lidt efter en rem til mit Pam 364... Har ikke tidligere købt remme så spørg lige her....
Er orginale pam remme til at betale....?, kan i evt forslå et godt sted at købe andre end pam remme... skal være god kvalitet...
mvh hr.holm
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Der er maaange steder, man kan købe after market-remme til Panerai. Udfordringer er IMO at finde en rem, der kan konkurrere med gummiremmen, og som klæder Submersible. Efter lang tid søgen har jeg fundet en rem hos Gunny straps, som netop er afsendt. Jeg poster forhåbentligt snart billeder. Jeg vil anbefale at gå efter en tyk rem (ca 5mm), som måler 26/26, da dit super fede ur er pænt stort. Jeg har haft en sort Jules Verne (26/22, 3mm tyk), som i min optik var for klein til netop 47mm sub. Wotancraft ser også ud til at fabrikere fede remme.
Du kan se en lang, men ikke komplet liste over producenter af after market-remme her: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paneraisource.com/aftermarket_straps.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;">www.paneraisource.com/aftermarket_straps.shtml</a><!-- w -->
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Vi har også en liste over remmagere i tråden her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=3720&p=48056&hilit=remme#p48056" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=3720&p=48056&hilit=remme#p48056</a><!-- l -->
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
KimT Skrev:Vi har også en liste over remmagere i tråden her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=3720&p=48056&hilit=remme#p48056" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=3720&p=48056&hilit=remme#p48056</a><!-- l -->
ja den havde jeg ikke set... tak...
•
Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Vi er også to-tre danske remmagere, som jeg mener kan lave lige så lækre remme som Gunny og de andre kendte internationale 'brands'. Man behøver ikke søge udenlands for at få en fed rem til sit Panerai.
Originale Pam-remme ligger fra ca. 2000 kr og opefter (alligator).
Mvh
Michael
•
Svar: 899
Tråde: 88
MichaelSC Skrev:Vi er også to-tre danske remmagere, som jeg mener kan lave lige så lækre remme som Gunny og de andre kendte internationale 'brands'. Man behøver ikke søge udenlands for at få en fed rem til sit Panerai.
Mvh
Michael
Findes der sider eller blogs der kan henvises til?
Kunne være spændende at se...
Svar: 886
Tråde: 46
berg Skrev:MichaelSC Skrev:Vi er også to-tre danske remmagere, som jeg mener kan lave lige så lækre remme som Gunny og de andre kendte internationale 'brands'. Man behøver ikke søge udenlands for at få en fed rem til sit Panerai.
Mvh
Michael
Findes der sider eller blogs der kan henvises til?
Kunne være spændende at se...
Martin har vist en facebook-side og jeg arbejder på at lave et site hvor man kan se mine remme.
Mvh
Michael
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Martin er ikke aktiv mht. remme for tiden
Jeg glæder mig til at se mere til dit Michael.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 150 i 91 svar
Givet Likes: 29
De venligste hilsner, John
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Husk lige at remme købt udenfor EU og lavet af truede dyrearter (f.eks. alligator) skal følges af CITES dokumentation. Ellers er der meget stor risiko for, at remmen konfiskeres i tolden.
Læs evt. mere om CITES her:
http://www.naturstyrelsen.dk/Naturbeskyt...g_eksport/
JK
•