Så har Hublots tidligere CEO Jean Claude Biver overtaget tøjlerne for hele ursektionen af LMVH - Det er ingen hemmelighed at hvis der er én ting den mand er god til så er det markedsføring - Bare se hvad han har gjort for Hublot. Det bliver derfor enormt spændende at følge hvad han kan udrette for de andre 2 store urbrands Zenith og Tag Heuer, som også hører under LMVH..... Tag Heuer satser stærkt på haute horologerie i de kommende år og Zenith kunne godt bruge et ordentligt los i R*VEN rent markedsføringsmæssigt, selvom produkterne absolut ikke fejler noget i sig selv...
Spændende at se hvad det bliver til....Hvis han kan gøre bare en brøkdel af det han har gjort for Hublot, for Zenih og TH - Så går de en meget lys fremtid i møde!
[url]"http://www.hodinkee.com/blog/jean-claude-biver-becomes-head-of-watchmaking-at-lvmh" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/blog/jean-claud ... ng-at-lvmh[/url]
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Så er det måske nu, man skal investere i Tag Heuer og Zenith, før priserne suser derop ad...
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg hørte det godt i sidste uge. Man kan sige hvad man vil, men et eller andet kan manden, og jeg er helt enig i at det bliver spændende at følge.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Var det ikke også Biver der relancerede Blancpain?
Mvh
Klaus
•
Citat:af KlausM » 15/02/2014 18:56
Mvh
Klaus
Det var det nemlig - Og han siges også egenhændigt at være manden der reddede urindustrien fra at ende i et rent Quartz helvede.....
Jeg syntes han er karismatisk, spændende og dygtig.... Stor fan af manden
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
MortenKN Skrev:Citat:af KlausM » 15/02/2014 18:56
Mvh
Klaus
Det var det nemlig - Og han siges også egenhændigt at være manden der reddede urindustrien fra at ende i et rent Quartz helvede.....
Jeg syntes han er karismatisk, spændende og dygtig.... Stor fan af manden
Var det ikke primært Hayek og Swatch Group, der skal have æren for det? Men enig i at ham med Blancpain var et af de få der holdt fanen højt gennem krisen.
Mener Biver var manden der fik 007 ind i Omega folden også. Han er verdensmester i markedsføring, så lige manden Zenith har brug for. Enig i at de skal have et ordentligt los bag i og Biver er manden der kan hype dem. Det fede er så at Zenith har urene der kan bære dette, hvor Hublot er mere at sælge varm luft

TH er ret godt kørende allerede, så tror de ruller videre som vi kender dem.
/Mads
•
Svar: 100
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
ved i om der er nogen udsiger til om TH ligger deres inhouse i aquaraceren ligesom i carrea?
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
TimeToWatch.dk Skrev:Var det ikke primært Hayek og Swatch Group, der skal have æren for det? Men enig i at ham med Blancpain var et af de få der holdt fanen højt gennem krisen.
/Mads
Bivert købte rettighederne til Blancpain sammen med Piguet for herefter at blive CEO af mærket der var mere end dødt.
Mvh
Klaus
•
Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Sociologen Skrev:Så er det måske nu, man skal investere i Tag Heuer og Zenith, før priserne suser derop ad...
Tænkte det samme.,
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
De var 2 om at redde ur-industrien...Hayek var den ene, Biver den anden og ligeledes manden der relancerede BP.... Jeg syntes han er cool...
•