Størrelse - PP kontra PP
For nogen tid siden overvejede jeg et PP 5711 og var tæt på at realisere det. Da jeg sad med det på armen, følte jeg det var til den lille side (til mit håndled) men ok. Da jeg så var hjemme igen og kiggede på de få og dårlige mobilbilleder jeg havde taget, kunne jeg godt se at det ikke fungerede. Jeg var ikke meget for at indrømme det for mig selv, men kunne godt se det. Det gjorde at jeg erkendte at min drøm om en dag at eje et PP måtte droppes, idet eneste mulighed så var det større 5980 (Nautilus kronograf) og det var/er økonomisk ude af rækkevidde.

I går brugte jeg så en del tid med et PP5726 på armen og det vækkede drømmen igen, idet det sad meget bedre på armen og måske godt kunne realiseres økonomisk på sigt. Altså er jeg endnu engang tilbage i tænkeboks ifht. det med "et-urs-teorien" og overvejer kraftigt om det skal have en chance til Icon_rolleyes

5711 på armen

İmage

5726 på armen

İmage

İmage
Svar
Synes den 5726 passer rigtig godt på din arm, ser meget harmonisk ud i forhold til størrelsen på den arm. Icon_hello Det er også en pisse fed ref.!
Svar
5726 sidder bedre på din arm, men eftersom du selv bringer størrelse på banen, så må jeg tilføje, at også dette ur er IMO lille til dig.
Svar
Den 5726 der godt ud Kim. Det der gør forskellen til 5711 må være den lidt større kasse. Her tænker jeg især på langs. Det er lidt det samme vi ser med AP RO. De er større på langs.
Sammenligner man 5712 og 5726 kan man godt se at kassen er større på alle led på sidst nævnte.
Prøv at sammenligne med et wristshot af din LW.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Mht. størrelsen, så synes jeg selv 5726´eren er lige i skabet, så det er mere om jeg (igen igen) vil fortryde at "sælge ud" for at købe et enkelt ur Icon_e_wink

Til sammenligning er der her billeder af mit AP og LW på armen. Jeg har prøvet at finde et par billeder som viser den reelle størrelse bedst efter min mening.

İmage

İmage
Svar
Jeg synes faktisk at begge to sagtens kan gå Kim - fede ure!! Icon_e_wink

Jeg går jo selv med 5711'er drømme - vi får at se.....

Jeg tror dog du kommer til at fortryde hvis du sælger AP'en da jeg har lidt på fornemmelsen af at det er et ur der virkelig er kommet til at betyde noget for dig??

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Din LW ser meget stor ud í forhold til både AP'en og PP'erne.
Det er nok vinklerne der gør det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KimT Skrev:Mht. størrelsen, så synes jeg selv 5726´eren er lige i skabet, så det er mere om jeg (igen igen) vil fortryde at "sælge ud" for at købe et enkelt ur Icon_e_wink
Jeg er lidt biased, da jeg er en sucker for (relativt) store ure Icon_e_smile

Når nu PP er drømmen, så synes jeg, at du skal går efter den. De af vores drømme, som vi kan realisere, har vi vel næsten en moralsk forpligtelse til at forfølge :D 15400 og SpidoSpeed kan altid genskaffes.
Svar
KlausM Skrev:Din LW ser meget stor ud í forhold til både AP'en og PP'erne.
Det er nok vinklerne der gør det.
Mvh
Klaus
Klart vinklerne. Det føles ikke så stort på armen og ser heller ikke sådan ud IMHO.
Svar
Sociologen Skrev:
KimT Skrev:Mht. størrelsen, så synes jeg selv 5726´eren er lige i skabet, så det er mere om jeg (igen igen) vil fortryde at "sælge ud" for at købe et enkelt ur Icon_e_wink
Jeg er lidt biased, da jeg er en sucker for (relativt) store ure :)

Når nu PP er drømmen, så synes jeg, at du skal går efter den. De af vores drømme, som vi kan realisere, har vi vel næsten en moralsk forpligtelse til at forfølge :D 15400 og SpidoSpeed kan altid genskaffes.
Det er helt cool at du synes det er for lille - smag og behag, du ved Icon_e_wink
Måske du har ret i det med drømme....hmmm.....tænkeboks....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)