PAM 233 N serie - sekundviser
Jeg er ved at finde mig et Panerai ur som passer mig ... indtil videre står valget mellem en 372'er og en 233'er...

Jeg har fundet en 233'er som er meget rimelig i prisen (i Tjekkiet) med en sælger der har en del lokale referencer.
Er dog i tvivl da jeg har set forskellige modeller af 233'eren som undrer mig;

nogle har en centreret sekundviser, andre ikke... Er der nogen der har en forklaring?

İmage
İmage

Brian
Svar
Det er gmt viseren. Icon_e_wink
Svar
Kristofferj Skrev:Det er gmt viseren. Icon_e_wink
DUH -- takker, forklarer en del
Svar
Hej BD og velkommen til ItsTime.dk Icon_razz

Super lækkert Panerai du har kig på. 233 er et meget interessaant ur (efter min mening) idet det var den første model der kom med Panerai inhouse værk.
Svar
Jeg er mest til 372'ern med de 47mm af de to nævnte! Dela her inde fra har et til salg under "Køb og salg af ure" kategorien, hvis det skulle ende med 372'ern.

Held og lykke med jagten! Glæder mig til at se nogle wristshots uanset hvad du lander Icon_e_wink
Svar
Skal vi lige friste lidt med et link til det pågældende ur [url]"http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg,2/panerai-372,1056" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg, ... i-372,1056[/url]
Svar
Der findes primært 2 "versioner" af 233. Den ene har AM/PM angivet ved en viser og den ældre 233 har AM/PM vist ved en lys/mørk "dot" som vist herunder.

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Absolut et lækkert ur, jeg har ikke fortrudt !

İmage
En lille update om mit køb af PAM 233'eren.

Som jeg nævnte fandt jeg et ur i Tjekkiet hos en sælger med en del gode referencer... Efter en masse talen frem og tilbage betalte jeg pengene via Paypal - og så skete det jeg frygtede; intet ur! Jeg oprettede en sag hos Paypal og har netop modtaget mine penge - Samlet tab: 88 øre i kursforskel og mistet tillid til at handle ur online
Svar
Sikke noget l...
Men godt at høre at du har fået alle dine penge igen.

Du må op på hesten igen og et 233 er til at finde i DK.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)