HELBERG CH6
#41
Ja, jeg skrev med dem for 1 uge siden. Leveringen er stadig som planlagt, det første ur bliver sendt afsted i Maj også så vil man modtage uret efter hvem der har bestilt først.
Svar
#42
Mikkelvb Skrev:Ja, jeg skrev med dem for 1 uge siden. Leveringen er stadig som planlagt, det første ur bliver sendt afsted i Maj også så vil man modtage uret efter hvem der har bestilt først.

Super. Icon_hello
Johnny

Vip Time Italy med MadDog
Seiko Velatura Chronograph
Hilfiger
Ingersoll Geronimo (smaderet urkasse) :-(
G-shock Riseman
Svar
#43
nogen der har noget nyt på denne ?
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#44
Nogen der ved, hvorfor uret ikke længere kan findes på webshoppen?
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
#45
Uretiltiden.dk Skrev:Nogen der ved, hvorfor uret ikke længere kan findes på webshoppen?

fordi, de er ved at opdatere siden og fordi, man nu ikke længere kan pre-order
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#46
Amehlbye Skrev:nogen der har noget nyt på denne ?

Seneste nyhedsbrev sagde noget med slutfakturering her i april og levering fra slutningen af maj.
MVH Jesper
Svar
#47
Noget nyt hvornår jeres ur lander?
Svar
#48
jeg fik nedenstående svar den 22 april

Hello Anders,

We are expecting to ship the first HELBERG CH6 STARTING from End May. As we have so many pre-orders the QA and shipping of all CH6 watches will take place also in June. The final invoice will be send around the end of April.

If you have any further questions please let me know.

Have a great day!

Clemens
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#49
Det bliver spændende, et ur jeg glæder mig til at se billeder af!

Hvormange bestilte egentligt uret herinde fra?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#50
Henrik A Skrev:Det bliver spændende, et ur jeg glæder mig til at se billeder af!

Hvormange bestilte egentligt uret herinde fra?

Jeg har i hvert fald - men rammer vi ikke 6-8 stykker, hvis ikke flere? Glæder mig godt nok til det kommer!

Sidste betaling må da også være lige om hjørnet!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)