Omega vintage
For anden gang i min "ur-interesse-tid" forsøger jeg mig nu med lidt vintage på armen.
Jeg tager ikke billeder som mange andre herinde, men ville alligevel ligge et par op.

38mm. Omega cal. 283 ref 2506. (ca. 1950)

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Fine billeder af et meget elegant ur Kim.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Klasisk oversize Omega vintage, men når det nu er oversize må jeg insistere på et wristshot, please.

Så bliver det jo spændende at høre om du overhovedet vil nyde at bære uret.

Jeg har aldrig ejet er oversize, så det har jeg tilgode, som så meget andet.

Tillykke med det.

Vh baun
Svar
baun Skrev:Klasisk oversize Omega vintage, men når det nu er oversize må jeg insistere på et wristshot, please.

Så bliver det jo spændendecat høre om du overhovedet vil nyde at bære uret.

Jeg har aldrig ejet er oversize, så det har jeg tilgode, som så meget andet.

Tillykke med det.

Vh baun
Det er altid rart at have noget tilgode Icon_e_biggrin1

Jeg har brugt det en del den seneste uge og må indrømme at størrelsen/vægten gør at jeg slet ikke mærker at jeg har ur på.
Indtil videre nyder jeg det meget, men jeg må også indrømme at jeg er mere til ure som mit LW, omend forandringen er rar.
Dette ur vil klart blive brugt i rotation med mine andre ure og er perfekt at have til dage med jakkesæt på Icon_razz

Det eneste wristshot jeg har lige her og nu, er det jeg postede i "Dagens ur" i sidste uge.

İmage
Svar
Et hurtigt wristshot mere som viser størrelsen på min arm fint. (håndled = 19cm)

İmage
Svar
Tillykke!

Superflot ur i en god størrelse, jeg har selv købt et par Jumbo Omega'er i den sidste tid og det bliver ikke de sidste.

Mvh. Thomas

İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
KimT Skrev:Et hurtigt wristshot mere som viser størrelsen på min arm fint. (håndled = 19cm)

Egentlig et ret godt match, sidder pænt elegant på dit håndled ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Flot flot, jeg må indrømme at jeg slet ikke checker "dagens ur" pt, og egentlig heller ikke billed forum, så det var kun fordi jeg tog "ulæste indlæg" og overskriften fangede min interesse at jeg så dette indlæg.

Vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)