Super service fra Ivan Svajts
Jeg har nu været en meget glad ejer af mit IWC Aquatimer i en måneds tid. Men en ting har irriteret mig, og det var at uret går ca 18 sek, for hurtigt pr døgn. Derfor var jeg en tur forbi Ivan, i tirsdags og det var en super oplevelse. Uret blev hurtigt justeret, og jeg fik lov til at se lidt med. Ivan sagde at han havde taget ca 15 sek af, men at jeg lige måtte se efter, de næste døgn og ellers skulle jeg bare komme igen.

Da jeg spurgte til betaling, var svaret at det var gratis, også kunne jeg jo komme forbi ham når uret skulle til service.

Jeg har efterfølgende lavet et par kontrol målinger af uret og må sige jeg er super tilfreds, uret taber nu under 0,5 sek pr døgn Icon_hello

Ivan er en vaskeægte Good Guy Icon_e_biggrin1 og jeg kommer bestemt igen.
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Ivan er helt i top  Icon_Up
Svar
Sådan bum, enkelt og ligetil, og dermed er endnu en kunde hapset. Hvorfor gøre det besværligt, når det kan gøres på den måde, 10 point ud af 10 mulige til Ivan Icon_Up

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Ivan er den sejeste urmager i København!!
Svar
Superdejligt med nogle positive historier og godt at vide til en anden gang.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Er der nogen der ved om hans butik stadig er aktiv, hans website er nede og domænet udløbet…
Nogen der har været forbi for nylig?
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Jeg hørte for nylig at han har været syg og nu er på ferie indtil d.19 august. Jeg er ikke 100% sikker på datoen, så den må du ikke hænge mig op på.
Svar
Du skriver at du kiggede med ved justeringen og jeg tænkte på hvordan sådan en justering foregår, kan du sige noget om det ?

Jeg er godt klar over hvordan man fjerner bagkassen, men selve justeringen kunne være spændende at høre om.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Kan godt være jeg er en sortseer, men er det ikke lidt surt det taber tid fremfor at gå lidt for hurtigt? Kan godt forstår +18 er for meget dog
Svar
(02-08-2015, 07:15 PM)maclerche Skrev: Er der nogen der ved om hans butik stadig er aktiv, hans website er nede og domænet udløbet…
Nogen der har været forbi for nylig?

Hans butik er stadig aktiv og han sagde, at han vil kigge på det med hjemmesiden.

Han er gået på ferie og er tilbage onsdag d. 19. august.
Jeg var hos ham sidste fredag (sidste åbningsdag inden ferien) og er der par gange om ugen Icon_sign

Han har en knægt på 1½-2 år som kan finde på at være syg eller smitter han faren så han bliver hjemme/holder lukket en dag eller to.

Jeg har prøvet at gøre ham opmærksom på, at han bør være lidt mere aktiv på FB/hjemmesiden men det bedste måde at komme i kontakt med ham på er at møde op i Blågårdsgade onsdag-lørdag fra kl. 11 Icon_smil

Og udvalg af ure han har til salg er langt større end det hans hjemmeside viste i sin tid.

Men jeg har ikke andet end positive ting at sige om ham og hans arbejde udført på adskillige af mine ure fra Rolex og nedad, hvis man kan sige det sådan Icon_flov
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)