Hvad siger i til det her??
#21
Nogen der har haft gode erfaringer med citywatches?? Har indtil videre kun modtaget mail fra paypal med oplysninger om handlen. Der står model nummer på ur, mine kontalt oplysninger osv. Men har ikke fået en mail fra citywatches. Er det normalt ?
Svar
#22
Jeg har købt et Citizen Nighthawk sidste år. Her gik alt godt. Fin pris og hurtig levering.
/
Kristen
Svar
#23
khbk Skrev:Jeg har købt et Citizen Nighthawk sidste år. Her gik alt godt. Fin pris og hurtig levering.
/
Kristen

Fik du andet Info end paypal? Og hvad var leveringstiden?
Svar
#24
Husker desværre ikke de nærmere detaljer. Men leveringstiden var ca. En uge.
Nåede ikke på nogen måde at blive bekymret.
/
Kristen
Svar
#25
Må sige jeg ikke er helt tryk ved dem. Deres kunde service svare ikke, og det eneste jeg beder om er en bekræftelse på at de har modtaget ordren. Har som sagt kun en mail fra paypal og en konto med 2000 mindre;-)
Svar
#26
Jeg har kigget lidt i mine "arkiver" og kan oplyse:
Bestilte et Citizen Nighthawk BJ 7010-59E den 25. februar 2013. Det blev leveret hos mig den 8. marts 2013.
CityWatches UK svarede 04/03/13 bekræftende på min forespørgsel fra 02/03/13 om de havde modtaget min bestilling, da jeg som en begyndelse kun havde modtaget bekræftelse af betaling via PayPal allerede den 25. februar.
Jeg fik besked med Track and Trace-kode den 5. marts 2013, som oplyser at det er "postet" 05/03/2013.
Senere kommer meddelelse om "delivered in Denmark" 08/03/2013.
Jeg nåede altså alligevel lige at blive en smule "bekymret", da jeg som det første hørte fra PayPal om betaling til "RED SOL PTE LTD". Det var ikke umiddelbart til at regne ud at det var CityWatches.
Dybest set havde jeg ikke noget at klage over i forbindelse med købet af et Nighthawk, som kostede kr. 1582,73.
Jeg kunne jo bare have taget det roligt! Icon_e_wink
/
Kristen
Svar
#27
Vi må hellere lige få et billede af uret
İmage
/
Kristen
Svar
#28
khbk Skrev:Jeg har kigget lidt i mine "arkiver" og kan oplyse:
Bestilte et Citizen Nighthawk BJ 7010-59E den 25. februar 2013. Det blev leveret hos mig den 8. marts 2013.
CityWatches UK svarede 04/03/13 bekræftende på min forespørgsel fra 02/03/13 om de havde modtaget min bestilling, da jeg som en begyndelse kun havde modtaget bekræftelse af betaling via PayPal allerede den 25. februar.
Jeg fik besked med Track and Trace-kode den 5. marts 2013, som oplyser at det er "postet" 05/03/2013.
Senere kommer meddelelse om "delivered in Denmark" 08/03/2013.
Jeg nåede altså alligevel lige at blive en smule "bekymret", da jeg som det første hørte fra PayPal om betaling til "RED SOL PTE LTD". Det var ikke umiddelbart til at regne ud at det var CityWatches.
Dybest set havde jeg ikke noget at klage over i forbindelse med købet af et Nighthawk, som kostede kr. 1582,73.
Jeg kunne jo bare have taget det roligt! Icon_e_wink
/
Kristen

Jeg slår koldt vand i blodet. Har dog alligevel kontaktet dem via dispute på paypal, da jeg synes det er for ring man ingen Info får fra dem. Og ifølge deres hjemmeside lover de at svare på mails inden for 8 timer. Det er nu 36 timer siden jeg skrev til dem.
Svar
#29
Så kom der endelig besked fra dem. Så er det bare at vente:-)
Svar
#30
En lille Update. Da jeg jeg havde oprettet en dispute på paypal så har de annulleret min ordre og overføre pengene til mig. Så jeg har bestilt igen, og må så bare være tålmodig denne gang. Man lære hele tiden;-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)