Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Det lader til at den kommer med "1940" krone.
Spændende.
Mvh
Klaus
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Jeg klikkede lysting ind på sitet, da jeg modtog en mail fra Panerai - for at finde en reklame, som ikke fortalte særlig meget om de kommende Panerai-modeller. Forventet, men jeg troede liiiiige ;) Håber, at OP lanceret et ur, som jeg bare MÅ have, og som min bankbog tillader, at jeg køber... Waiting.... Waiting...
•
Skuffende det må være det rigtige ord for de ure de lige har præsenteret.
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Synes chronographen er meget fed.
SLC dial und alles...
Svar: 778
Tråde: 107
Jeg havde ikke forventet særligt meget, men jeg må sige, at jeg er temmeligt skuffet over de nye og - efter min mening - utroligt ensartede modeller. Dog kunne jeg godt være ret lun på en 560´er eller 561´er...
Jeg savner VIRKELIGT den ånd/glød/nerve/upoppethed/originalitet, som gennemsyrede Panerai´s produkter i nullerne.
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 295
Tråde: 11
Jeg havde forventet noget mere, eller måske bare noget andet... Hmmm, det er dage som denne det er hårdt at være Paneristi, hvis øjet kun skuer fremad.
Jeg er dig ret vild med 579 her. Ærgeligt den er limiteret til 300 styk, for prisen er øjeblikkeligt uden for mit formåen, og den bliver svær at støve op!
Dernæst syntes jeg det er ret interessant at der nu er et manuelt værk med 8 dages gangreserve i Luminor modellerne. P.5000 kaliberen må alligevel være noget fladere end p.9000 der er i modeller som 312/328/351/352 osv. Hvis uret bliver fladere bliver det helt sikkert mere behageligt at have på. Jeg kunne helt sikkert godt være lun på en 564 senere hen!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•
564 er da bare røvlækker :)
Safirglasset på Luminormodellerne reduceres med 1mm fra 3,5 til 2,5. Blot til info ;)
Og jeg er ret vild med 8 dages gangreserve i disse modeller. Faktisk er den pt relativ korte PR en af årsagerne til, at jeg ikke har en Luminor.
•
Svar: 295
Tråde: 11
Pr på tre dage er mere end rigeligt syntes jeg. Jeg havde ingen problemer på mine Luminors what so ever...
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•
Dela Skrev:Pr på tre dage er mere end rigeligt syntes jeg. Jeg havde ingen problemer på mine Luminors what so ever...
Min tidigere Luminor (177) havde ikke tre dage, men 56 timer. Da jeg brugte uret i rotation med andre ure, nåede det altid at løbe tør for energi, inden det igen skulle på armen, hvorfor det skulle indstilles. Noget jeg sjældent har tid til om morgenen, hvorfor mit 177 ofte forblev i kassen.
•